Ook een Radeon x850xt besteld bij pchut.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Juggernaut1987
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 21:16
Beste Tweakers,

Wie naar deze kaart heeft gekeken in de pricewatch zal zien dat pchut.nl hem aanbood voor 132€!
Das natuurlijk geen geld en heb ik hem dus gelijk besteld (vrijdag 24 maart).
De levertijd kon langer dan 2 weken maarja voor die prijs maakt dat ook niet uit. Nou kreeg ik een mailtje van pchut.nl dat de kaart misschien niet eens meer geleverd kon worden omdat deze helemaal op was of dat als hij er weer was hij duurder zou kunnen zijn.

Zijn er meer mensen die deze kaart ook besteld hebben en hetzelfde probleem hebben of zijn er mensen die hem wel gekregen hebben?

Verwijderd

Voor zover ik weet , heb je nu gewoon recht de kaart voor het geld dat ze vroegen te krijgen.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Niet waar, zie BW 6.236 lid i. Een nette shop levert natuurlijk wel gewoon voor de oorspronkelijke prijs, maar dat doen ze lang niet allemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 26-03-2006 14:28 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-07 14:14
hier gelden andere regels, namelijk die van 'koop op afstand'. Zal het zometeen voor je uitzoeken, nu eerst ff ontbijten en douchen etc..

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Uhm,

Is het niet logisch dat de prijzen altijd onder voorbehoud zijn? ;)

Als ze dus een verkeerde prijs neergezet hebben kan de leverancier de koop overeenkomst dus gewoon nietig verklaren.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Ik heb het al meerdere malen bij Xoldes gehad.

Krijg je gewoon een telefoontje dat de prijs helaas niet correct was. Volgens mij doen ze het bij bepaalde zaken stelselmatig om bovenaan pricewatches te staan.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:25
Nee dat is niet zo. PCHut doet een aanbod, namelijk een bepaalde videokaart voor €132, de klant accepteert dit aanbod door een bestelling te plaatsen, en er is sprake van een overeenkomst. PCHut moet nu dus de kaart leveren voor het overeengekomen bedrag, t.w. €132,00 tenzij het overduidelijk is dat de prijs incorrect is. Aangezien PCHut zelf in een e-mail bevestigd heeft (zie andere topic ergens op dit forum) dat de prijs correct is, gaat dit niet op.

Verwijderd

Ze hebben genoeg 850XT's. Welk merk had jij besteld?

• JJapie
Het gaat om een kaart van het merk HIS, zie ook dit topic: HIS Radeon X850 XT AGP 132 euro nieuw?

dion_b stelt in de slotpost trouwens onterecht dat het om een vergissing gaat, volgens de e-mail van PCHut klopt de prijs wel ("De prijsstelling wordt direct overgenomen van onze groothandel.")

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 08:50

icecoolsniper

never run from a sniper!

He jammer,

Bij mijn bestelling staat erbij dat ik via een omweg bij het product ben gekomen en dat de prijs mogelijk onjuist is :P

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• JJapie
Bij mij niet, ik heb ook een bevestiging van de bestelling uitgeprint waar e.e.a. correct op staat, zonder een voorbehoud of iets.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) hier is al een topic over geweest: HIS Radeon X850 XT AGP 132 euro nieuw?
2) ook dat was geen technisch topic dat in VB thuishoorde :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.