[Access] Keuzelijst refreshen na aanpassing db

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 21:00

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Om een mooi overzicht te geven van de items die op dit moment in de database rondhangen maak ik gebruik van een keuzelijst. In de keuzelijst zelf staan de datum en titel van een item. Naast de keuzelijst staan de rest van de velden die bij het geselecteerde item horen.

Nu is er ook de mogelijkheid om een record toe te voegen. Alle velden naast de keuzelijst worden dan leeggemaakt en dus klaar voor invoer. Als dat gedaan is klik je op 'Opslaan' en wordt alles de database in gekiepert. Dat achter de schermen gedeelte gaat helemaal goed.

Na het klikken op 'Opslaan' wordt echter de keuzelijst niet meteen aangepast met de nieuwe invoer. Ik heb zitten koekeloeren wat ik allemaal kan scripten achter die knop 'Opslaan', maar een Refresh of Update functie is niet te vinden bij die keuzelijst. Suggesties over hoe ik dat voor elkaar krijg?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38

Boss

+1 Overgewaardeerd

Keuzelijst.requery?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 21:00

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Damn ik miste alleen maar een stukje in de aanroep, dan stond die er ineens wel tussen.. het was te simpel :) Mijn dank is groot.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.