Tidjens spelen van FEAR en BF2 PC te heet?

Pagina: 1
Acties:

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Hey,

Ik zit hier met een probleem. Als ik bf2 of FEAR speel (best zware spellen), dan reboot de computer soms zomaar. Dit nadat ik al een tijdje heb gespeeld. Nu heb ik speedfan geinstalleerd en toen ik de game na een tijdje pauzeerde gaf hij bij remote temp. meer dan 80 graden aan. Ik heb dit probleem wel na de nieuwste Nvidia dirvers, maar dat het hieraan ligt lijkt me sterk.
Weet iemand misschien hoe ik de termperatuur kan zien als ik de game zelf speel (zoals Fraps bij FPS doet), of is het zeker dat er iets te heet wordt?

Hier mij specs:

p 4 2.8 ghz.
1024 mb RAM
PNY 6800 gt 256

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Tijdens het spelen even alt-tabben en dan controleren misschien..?

The devil is in the details.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40
bekijk je koeling eens zit er veel stof in ?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kan met een programma zoals Rivatuner of ATiTool (ja die werkt sinds kort ook voor nVidia kaarten) een logboek maken van de temperatuur.

Verwijderd

heb je het al eens met de kast open geprobeerd?

Wat zijn de voltages,zijn die stabiel?

Het kan natuurlijk ook zijn,dat de drivers gewoon niet stabiel zijn,instaleer de oude nog maar eens terug.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 13:26 ]

Verwijderd

Hey! ik heb excact hetzelfde @ p4 2,66, 1,2gb en ati x1600 pro, geen extra coolfans wel kast open.

Ik ben alleen niet echt een tweaker dat ik die temperatuur kan vinden maar hij wordt wel heet volgens mijn vinger :Y)

Eerst loopt het beeld 2 seconden vast ofzo en dan gaat monitor op standby en niks meer. Heel soms keertie nog terug het spel in.. maar meestal restart de pc.

wtf?
Pagina: 1