Toon posts:

[itunes] Register instellingen kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 1.165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als ik iTunes opstart komt er eerste en kaderje met een waarschuwing: de registerinstellingen die door itunes stuurprogramma's gebruikt worden ontbreken..
Wat moet ik doen? het kadertje stelt voor opnieuw te installeren maar dat helpt niet

weet iemand raad? alvast bedankt!
Btw: het is de nieuwste versie van itunes
en ik heb al met ccleaner geprobeerd na de uninstall

kijk ook: http://ivanhoejupiler.be/t29938-itunes-probleem.html

fout:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali-business.be/~tpm44882/img/fout.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 12:35 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar het juist subforum :)

SA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Spider.007 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:31:
Ik verplaats je topic even naar het juist subforum :)

SA > APL
Waarom wordt dit naar Apple Talk verplaatst?! Dit is een windows probleem, met name eentje betreffende registerinstellingen, das aan de windows mensen om te fixen.

Mrgoed... ik zal eens proberen,
Wat ik hieruit opmaak is dat een stuurprogramma een altijd registry-entries ontbreekt of die iig corrupt zijn.
De-installeer iTunes, reboot Windows, duik je Windows register in en verwijder de Apple registry entries, reboot windows (nu heb ik geen idee of je windows install ondertussen kapot is want dit is Apple talk niet windows debugging, schop @ mod) en re-installeer itunes.
Als dat niet werkt, ga dan eens op de apple discussie fora kijken

[ Voor 3% gewijzigd door Daenney op 26-03-2006 23:59 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Daenney schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:59:
[...]

Waarom wordt dit naar Apple Talk verplaatst?! Dit is een windows probleem, met name eentje betreffende registerinstellingen, das aan de windows mensen om te fixen.
offtopic:
We hanteren vooralsnog de policy dat alles wat Apple gerelateerd is naar APL gaat; onafhankelijk van de mogelijke oplossing danwel probleemveroorzaker :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 16:47

chem

Reist de wereld rond

topictitel zinnig gemaakt

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Spider.007 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:17:
[...]

offtopic:
We hanteren vooralsnog de policy dat alles wat Apple gerelateerd is naar APL gaat; onafhankelijk van de mogelijke oplossing danwel probleemveroorzaker :)
offtopic:
Hmmz ja dat begrijp ik ergens wel maar apple mensjes en windows registry settings, lijkt me niet de ideal combo
Pagina: 1