Toon posts:

[Getdataback] Kan bestanden niet goed lezen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door een rare fout heb ik me xp eropnieuw opgezet. Echter was de hdd nu 1 ipv van 3 aparte partities.
Dacht doormiddel van getdatback ff terughalen maar die haalt wel bestanden op maar zie worden niet goed gelezen. Het probleem is dat ik op me laptop zit en dus niet zomdaar deze aan de comp kan hangen.

Heeft er iemand advies.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kan je laptop HDD doormiddel van een goedkope converter eenvoudig aan je PC hangen. Verder zie ik niet precies wat je van ons verwacht; als de recovery tool niet goed werkt kunnen wij daar verder ook weinig aan veranderen? :)

Getdatback Probleem > [Getdataback] Kan bestanden niet goed lezen? *

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 26-03-2006 18:38 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:20

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En als je XP over je orginele data heen hebt geinstalleerd is de kans op data herstel ook behoorlijk klein. Alleen formateren en dan niks meer schrijven is vaak nog wel redelijk te herstellen, maar als je er al weer vanales hebt opgezet en de partitie idneling ook nog eens veranderd is dan vind ik het niet heel vreemd dat hij moeite heeft met recoveren.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:13

markvt

Peppi Cola

heb ik ook weleens gehad, de partitie tabel herstellen heeft toen de data gered hoe je dit doet zonder ghost image met de partities erin zou ik niet durven zeggen..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Overheen schijven is alleen gebeurd met instal van XP verder nog niks. Heb inmiddels een converter gekocht nu ff afwachten hoever ik kom.

Verwijderd

Topicstarter
Belangrijkste heb ik voor zover ik weet kunnen redden. Thnx voor de tip voor die converter. Toch handig die koopzondagen.
Pagina: 1