[Word 2003].doc in rar, gewerkt maar niets opgeslagen.

Pagina: 1
Acties:

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Gister op werk een rar file met zo'n 6 .doc bestanden op de pc gezet, vervolgens ben ik thuis aan het werken geslagen.
Hierbij heb ik de .doc bestanden via het rar bestand geopent.
ik heb ze dus niet geextract.
Na zo'n 3 uurtjes werk was ik moe en ging ik slapen.
Nu open ik weer de bestanden maar er is helemaal niets opgeslagen, de bestanden zijn precies gelijk aan de versies die ik op werk op deze pc heb gezet.

Ik heb de bestanden opgeslagen, maar niet opgeslagen als. ik dacht dus dat het in de rar ook zou updaten.

Kan iemand me hierbij helpen?

Imperfectionist.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
Valt niets te helpen. Zover ik weet vraagt 'winrar' als een bestand gewijzigd is, of je het bestand wilt updaten ja/nee , Als je een ander programma gebruikt hebt, is het mogelijk niet een van de mogelijkheden.

Doe een search op je harddrive naar het bestand (misschien in temp vorm) en anders ben je gewoon 3 uur werk kwijt. Wees blij dat het 'maar' 3 uur werk betreft en niet meer uren O-)

• Supersheep40
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je de bestanden niet uitpaktmaar gewoon opent, worden ze naar een tijdelijke map gekopieerd en uitgepakt. Meestal is dit je temp in je eigen documents and settings

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ze moeten ergens in een temp directory staan, waar het .rar bestand naar wordt uitgepakt.

Je zou bijvoorbeeld kunnen zoeken in het menu "bestand" van Word, naar de laatst gebruikte bestanden. (als je dat tenminste niet hebt uitgeschakeld)
Je zou ook kunnen kijken in het startmenu onder "Documenten".
Je kunt eventueel ook nog met Bestanden zoeken de datum opgeven, en zoeken op *.doc. Dan vind je ze vast wel.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat het in de rar niet wordt geupdatet, is inderdaad niet zo heel verrassend. Kijk naast de temp directory ook even of je misschien nog iets terug kunt halen via een van de data recovery tools die bijv. worden genoemd in de SA en OM FAQ's. (Doe dit natuurlijk niet vanaf dezelfde Windows installatie als waar je het document mee opende, neem een andere PC en zet daar de HDD in, of werk vanaf CD/DVD).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)