Panasonic TU-DC40RD Decoder doet niets

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Topicstarter
Sinds gister doet mn Digitale recorder heel raar. Toen ik de TV aan deed zag ik dat het beeld helemaal groen was met strepen. Display gaf op dat moment rare tekens.

Heb toen de stekker er even uit gehaald (want niets reageerde meer). Beeld kwam dan weer op zonder probleem. Maar binnen een minuut sloeg eerst het beeld vast (geluid ging dan gewoon door) en een paar seconden later was geluid ook weg :?

Elke keer nadat ik de stekker er uit haalde en de decoder vastliep zag ik iets anders op het display. Dan stond er een 3 en dan weer een 4.

Als laaste heb ik het decoder 1 uur uitgezet (wou kijken of het iets met warmte te maken had) , maar weer liep deze vast.
Nu zie ik allemaal achten op mn display.

Is mn decoder aan het doodgaan of is het gewoon iets anders :?

Vind het trouwens raar dat als ik de stekker er uit haal en weer in doe het beeld gewoon terug komt.

iRacing Profile Flickr

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:57
Heb je het nog op kunnen lossen?
Ik had hetzelfde probleem met mijn panasonic tuner maar heb dit op kunnen lossen.
Ik heb overigens casema.
Ik hoor het wel
Groeten

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

Verwijderd

Klinkt als het gevolg van storingen / werkzaamheden op het netwerk. Daar kunnen de Panasonic decoders niet echt tegen. De decoder crasht dan en in het display staan vervolgens willekeurige digits. Stekker er minimaal 10 sec uit halen helpt het ding meestal weer op gang.

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:57
Normaal wel ja maar deze keer ging dat helemaal niet meer.

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Topicstarter
Zoals Millgate al aangeef, het had bij mij te maken met een storing bij Multikabel. Gewoon even afwachten was bij mij voldoende.

iRacing Profile Flickr