Ik gebruik SVN om mijn Visual basic projecten te beheren die ik voor school moet maken. Nu heb ik Subversion geinstalleerd op mijn Linux server. Ik kan deze bereiken en alles doen, maar als ik nu een "solution" heb die 2 projecten bevat(dus 2 mappen), dan loopt er iets fout.
Dus even een layout;
Indien ik eerst project 1 maak, en de solution backup op de server, dan lukt dat. Maar als ik nu project 2 probeer te backuppen, dan krijg ik een melding dat er al een object bestaat met de naam "bin" en "debug".
Ik heb de documentatie en de FAQ's van Subversion en Turtoise(het programma dat ik op mijn pc heb) nagelezen, maar kan niets nuttigs vinden dat dit probleem kan oplossen.
Ik hoop dat iemand een oplossing kent, want ik zit een beetje met de handen in het haar omdat de projecten een beetje in het honderd lopen.
Dus even een layout;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Solution
Project 1
bin
debug
een hoop bestandjes zonder map
Project 2
bin
debug
een hoop bestandjes zonder map |
Indien ik eerst project 1 maak, en de solution backup op de server, dan lukt dat. Maar als ik nu project 2 probeer te backuppen, dan krijg ik een melding dat er al een object bestaat met de naam "bin" en "debug".
Ik heb de documentatie en de FAQ's van Subversion en Turtoise(het programma dat ik op mijn pc heb) nagelezen, maar kan niets nuttigs vinden dat dit probleem kan oplossen.
Ik hoop dat iemand een oplossing kent, want ik zit een beetje met de handen in het haar omdat de projecten een beetje in het honderd lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hobbles op 26-03-2006 00:23 ]
Everything is possible if you really want it.