Je plaatjes zijn niet klikbaar.
Beetje te kleurloos..
Bij Urban denk ik aan gekleurde graffiti op een oud gebouw of 'urban buurt'.
Voor de rest leuke foto's. Alleen vind ik 5 er niet erg geweldig tussenpassen.
edit:
En zoals hierboven, High-reso mist.
edit:
[ Voor 16% gewijzigd door endless op 26-03-2006 00:24 ]
Verwijderd
Voor je eerste keer geen slechte reeks, maar toch heb ik wat dingetjes waarvan ik denk van goh dat zou het beter maken 
Wat ik mis zijn wat strakkere composities en er zit voor z/w te weinig contrast in naar mijn mening
De composities zijn wat te rommelig, bijvoorbeeld bij vijf is het te krap naar mijn mening. Daarnaast: het is een muur met een raam, wat zit erachter en wat is je bedoeling? 
Het is lastig om een verhaal te vertellen op die manier, maar met wat meer opbouw en betere composities denk ik dat je een aardig eind gaat komen
Wat ik mis zijn wat strakkere composities en er zit voor z/w te weinig contrast in naar mijn mening
Het is lastig om een verhaal te vertellen op die manier, maar met wat meer opbouw en betere composities denk ik dat je een aardig eind gaat komen
Nee klopt, raar. Ik zal morgen de plaatjes opnieuw uploaden.
Uit de serie heb ik alleen deze naar z/w omgezet.endless schreef op zondag 26 maart 2006 @ 00:23:
Beetje te kleurloos..
edit:
De rest ( ongeveer 150 foto's ) is allen kleur. Ook veel graffiti foto's zitten er tussen.
Als ik morgen tijd heb... Update.
Te weinig contrast, oke thanks voor de tip.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:31:
Voor je eerste keer geen slechte reeks, maar toch heb ik wat dingetjes waarvan ik denk van goh dat zou het beter maken
Wat ik mis zijn wat strakkere composities en er zit voor z/w te weinig contrast in naar mijn meningDe composities zijn wat te rommelig, bijvoorbeeld bij vijf is het te krap naar mijn mening. Daarnaast: het is een muur met een raam, wat zit erachter en wat is je bedoeling?
Nummer 5 is op eerste gezicht niets mis, het is immers gewoon een raam. Maar als je verder kijkt zie je helemaal niets in het huis staan.
Thanks allen voor de comments!