Toon posts:

logitech cordless

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mogge,

Ik heb dus zo'n logitech cordless desktop geval. is nu een half jaar oud (geen garantie meer dus!!! :( ) en de muis heeft het gisterenavond opeens opgegeven.

Als ik er een normaal draadjesmuis in stop doetie het wel, het toetsenbord blijft het wel gewoon doen. batterijen zitten er net nieuw in, dus dat kan het niet zijn. Is het zendertje kaput of het ontvangertje in de muis?? en waarom gebeuren dit soort dingen altijd als je garantie net verlopen is!!!!

:( ik wil niet meer met een draadje muizen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Logitech mailen dat je half jaar oude muis kapot is. Volgens mij zit er een jaar garantie op die dingen. En er is ook nog zoiets als verwachte levensduur. Je mag als consument verwachten dat het product langer dan een half jaar meegaat.

Ik heb nooit gebruik gemaakt van de service van Logitech, maar ik kan mijn voorstellen dat deze wel ok is, veel grote bedrijven waar ik service van heb mogen ontvangen deden nergens moeilijk mee. (IOmega, Asus, WD, etc)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

De wettelijke garantie op dit soort artikelen is minimaal 1 jaar, wat de winkelier ook zegt.
Daarbuiten klopt het wat Herman zegt, je mag verwachten dat een product als een (dure) muis wel meer dan een jaar meegaat, na 1,5 jaar heb je zelfs nog recht op gratis reparatie/ vervanging. Ga gewoon naar (of mail naar) de zaak waar je 'm gekocht hebt en zeg wat er aan de hand is, als ze niet vanzelf toestemmen kun je daarna altijd nog een paar wetten quoten. Vergeet niet, jij staat in je recht!

Verwijderd

Topicstarter
thanks guys!!

Ik ga vanmiddag als ik weer thuis ben meteen een aantal belletjes en mailtjes doen, om te kijken of ik het voor elkaar krijg

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 07:06
Logitech geeft 5 jaar garantie op zijn Cordless produkten...
Sowiezo heb je 1 jaar via winkel garantie!!

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
De muis opnieuw contact met de zender laten maken helpt niet? Dus even op het grijze knopje op de zender drukken, en op het grijze knopje onderop de muis. Als het goed is vinden ze elkaar dan weer.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Brant het groene lampje op je muis constant of knippert het als je beweegt ?

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
En logitech is niet echt moeilijk met het verlenen van garantie :)
Ik had een Force joyst, 3 weken uit de garantie, en de force effecten deden het opeens niet meer, heb na 4 weken een nieuwe ontvagen :).
En mijn Cordless desktop had de eigenschap om automachisch van chanel te wisselen, zwaar irritant :(, heb em opgestuurd, nog niet terug, maar komt omdat logitech moeite heeft met het leveren van keyboards in Nederland das :(, maar logitech is en blijft perfect :9 :9

May the Force be with You instead of Bill

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Logitech roeleert. Zeg 't ff als er 'n Logitech Cordless Desktop komt die 'n Natural Keyboard heeft (ik hou niet van gewone toetsenborden als ik er lang achter zit).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Dat is dus de Cordless Desktop PRO, die is verkrijgbaar want ik zit er nu op te tiepen....

Is 10,-- duurder dan de normale cordless desktop

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

Muist die cordless muis van Logitech dan nog wat?

Is ie niet te zwaar, wat waarschijnlijk irri is voor games.
En raken de batterijen niet snel leeg?

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Hmm not bad.
Is iets voor als ik nog 'ns geld over heb :o
Voorlopig eerst 'ns even harddisk upgraden (3.2 GB sucks) en m'n memory (64 MB is te weinig).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Succes!! na wat schelden en zeuren bij mijn leverancier (ik breng er tenslotte geld zat) kan ik de unit van de muis omruilen. De kapotte sturen ze op naar logipech. Hij wou eerst niet omdat ik het bonnetje niet meer heb :) maar ik zei dat logitech 5 jaar garantie geeft en dat hij mij minimaal 1 jaar garantie MOEST geven (nog bedankt voor die tip) en toen draaide ie om

ga nu ff omruilen, toch wel redelijke strakke service

later

Mart

Verwijderd

Topicstarter
hmmm,

niet zo strak als ik dacht......

krijg gvd gewoon een tweedehands unit mee!!!!! zaak is nu al dicht, ga dinsdag ff met bakstenen gooien.

oh, enne het is nu dus zo dat de muis alleen maar werkt als ie op 5 cm van de ontvanger staat, is gvd geen werken. Als jullie de naam van het zaakje wat mij dit aandoet willen weten moet je maar ff mailen of icqen, dit gooi ik niet zomaar op GOT.

ben wel zwaar pissig trouwens.... :(

• Daan
  • Laatst online: 20:17
[qoute]
ga dinsdag ff met bakstenen gooien
[/qoute]

Mag ik mee?? :P

Das wel schijt dat je dat is overkomme zeg!
Klaag ze aan!

• Xtrahairy
  • Laatst online: 27-11-2025
Zet dit ZEKER even in de Shop Survey van tweakers.net. Dit is geen beste beurt!

Verwijderd

Topicstarter
Zaak stond al in de shop survey, en wat blijkt??? ik ben dus niet de enige waar ze dit blij geflikt hebben, er zijn er nog meer. Zaakje is JBC in de lier, ik wist niet dat die zaak zo hard achteruit was gegaan zeg, in het begin waren ze gewoon goed.....
Pagina: 1