Er zijn al best veel van dit soort topics maar de modellen en keuzes worden steeds moeilijker.
Eindelijk na 15 jaar pc's heb ik de kans om een laptop te bezitten , (ik krijg hem van oma.) oma lief
Wat ik nu graag wil weten is jullie ervaring met een laptop van mijn keuze
Zelf kan ik ook wel tig laptops opzoeken maar dan heb je alleen maar specs
de keus is ongeveer een AMD cpu 1GB memory een 7200rpm disk en een minimaal x1600 of betere video kaart.
En als het gaat een 17" scherm
Tuurlijk zou een dualcpu leuker zijn maar dat kan waarschijnlijk niet binnen het buget.
En wat is het merkbare verschil tussen een 5400 of een 7200rpm disk.
Helaas heb ik aleen wat evaring met wat oudere laptops en die vond ik traag en niet soepel lopen.
de Ferrari 4002WLMib AMD Turion ML-30 ziet er aardig uit maar dan betaal je voor het merk.
bij dell is er een 6400, 9400 maar die hebben geen leuke video kaart
asus heeft er een hoop , maar is er geen die je bijna helemaal samen kan stellen net als je dat kan met een pc.
als de 1400 euro nog te weinig is leg ik er zelf nog wel wat bij.
De laptop is voor onze administratie, gamen , film kijken, en foto's pielen, een beetje van alles dus.
Ik lig nu thuis in een ziekenhuis bed en met daar helaas nog wel een tijd in blijven.
sorrie als het wat warrig is komt door me medicijnen
ook al staat er dat ik niet aanwezig ben op het forem ben ik er toch!
Eindelijk na 15 jaar pc's heb ik de kans om een laptop te bezitten , (ik krijg hem van oma.) oma lief
Wat ik nu graag wil weten is jullie ervaring met een laptop van mijn keuze
Zelf kan ik ook wel tig laptops opzoeken maar dan heb je alleen maar specs
de keus is ongeveer een AMD cpu 1GB memory een 7200rpm disk en een minimaal x1600 of betere video kaart.
En als het gaat een 17" scherm
Tuurlijk zou een dualcpu leuker zijn maar dat kan waarschijnlijk niet binnen het buget.
En wat is het merkbare verschil tussen een 5400 of een 7200rpm disk.
Helaas heb ik aleen wat evaring met wat oudere laptops en die vond ik traag en niet soepel lopen.
de Ferrari 4002WLMib AMD Turion ML-30 ziet er aardig uit maar dan betaal je voor het merk.
bij dell is er een 6400, 9400 maar die hebben geen leuke video kaart
asus heeft er een hoop , maar is er geen die je bijna helemaal samen kan stellen net als je dat kan met een pc.
als de 1400 euro nog te weinig is leg ik er zelf nog wel wat bij.
De laptop is voor onze administratie, gamen , film kijken, en foto's pielen, een beetje van alles dus.
Ik lig nu thuis in een ziekenhuis bed en met daar helaas nog wel een tijd in blijven.
sorrie als het wat warrig is komt door me medicijnen
ook al staat er dat ik niet aanwezig ben op het forem ben ik er toch!
[ Voor 19% gewijzigd door cruger op 25-03-2006 22:52 ]
Tweak!