Files rond Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik weet niet of dit hier juist zit

maar kan iemand vertellen hoelang je ongeveer in de file staat rond amsterdam?
ik moet vanaf volgende week daar beginnen, en ik woon in emmeloord.
emmeloord - weesp is ong een uur voor mij, dus als iemand weet hoelang het van weesp naar amsterdam is smorgens
richting osdorp moet ik zijn
ik begin om 9:00, en was van plan maandag om 6:30 te vertrekken(lijkt me zowiezo te vroeg, maar je weet nooit) zodat ik zowiezo niet te laat kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
Hier is het altijd druk, maar echte files vallen wel mee. Vrijwel nooit echt stilstaand ofzo. Ik denk dat je vanaf weesp zeker in een half uur op je bestemming moet zijn.
Gewoon Via de A1 over de A10. Half 7 weg lijkt me waanzinnig vroeg. 7 uur lijkt me vroeg zat.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

Weesp-Amsterdam is best te doen in 40 minuutjes hoor in de spits.
Ik zou gewoon 6:30 a 7:00 vertrekken (ivm evt. zoeken?) en als je te vroeg bent, steeds 5 minuutjes later van huis gaan tot je op tijd (niet te vroeg) aan komt.
Zal zo rond 07:15 liggen denk ik.

Als je voor je werk moet typen: het is sowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
zoeken hoeft niet, ben er al geweest :)
maar bedankt, zal wel gewoon steeds later gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:47

Daniel

Kapitein NCC-1701
Weesp-Amsterdam is je probleem niet, daar rijdt het meestal wel weer. Als je over de A6 komt is het grootste drama om bij knooppunt Muiderberg op de A1 te belanden. Op een goede dag kun je bijna zo doorrijden, op een slechte dag staat er 12 kilometer file. Gemiddeld staat er zo tussen de 3 en 6 km, wat 10 tot 20 minuten vertraging oplevert. Als je eenmaal op de A1 bent is het tot de brug bij Muiden nog even worstelen, daarna stroomt het vrij goed door.
Vervolgens kom je bij je volgende probleem, de A10. Ter hoogte van de afslag Duivendrecht (S112) begint het meestal spaak te lopen. Als je in West moet zijn is het vaak handiger om de A9 te pakken en vervolgens de A2. Het is wel wat om maar het scheelt je wel een aardig stukje ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik had gisteravond een ijshockeytoernooitje in Amsterdam, en ging om 12 uur s'avonds weer op weg naar Bergschenhoek...

We hebben een ruim half uur in de file gestaan, vlak voor schiphol. Dat er van 12:15 tot ver daarna nog file is daar man, echt abnormaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
http://bpfile2.asp4all.nl/indexrtl.html
kun je even kijken voor je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
heen veel idd reuze mee, maar terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 17:29

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik woon in muiden,en zoals al beschreven is knooppunt muiderberg meestal hell :P
tegenwoordig vind ik de rest wel meevallen,lijkt wel of het het laatste jaar rustiger is geworden,waardoor de drukte bij de vechtbrug ook wel weer meevalt
Ik weet niet waar je precies moet zijn,maar waar het vaak iets drukker is,is op het moment dat je van a1=>a10 gaat in de bocht en op de a10 zelf.
meestal kom ik daar rond 7:00 langs en pak ik afslag naar de middenweg en om deze tijd is dat nog goed te doen :)
geef me een kaartje en ik kan alle iets drukkere plekken je precies geven van knooppunt muiderberg =>rondom a'dam

terug is een ander verhaal :P dan is de A1 meestal vol ;)
sluipen langs de maxis is tegenwoordig moeilijker door de slagboom die is geplaatst,welke afgelopen weekend weer gesloopt/gejat is :P
ik weet niet hoelaat je terug rijdt,maar er is een groot verschil met de drukte qua tijd

[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 28-03-2006 08:16 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:47

Daniel

Kapitein NCC-1701
Na half 7 is het over de A1 terug over het algemeen wel goed te doen, dan begint de wisselstrook een beetje door te stromen en blijft er niet zoveel file over.

Die slagboom bij de Maxis is inderdaad een dramatisch ding, dat kreng is ook dicht op tijden dat je er wel gewoon door mag en daardoor loopt die hele weg vast. Maar een andere oplossing is er ook niet echt, want dat doorijverbod wordt van beide richtingen massaal aan de laars gelapt. Wel goed cashen voor de politie als er weer eens gecontroleerd wordt, dan staan ze echt met een heel rijtje achter elkaar bonnen te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 15:09
Nog een tip, ga lekker zo snel mogelijk Amsterdam in en ga binnendoor. Mijn ervaring is, dat je dan toch wel tijdwinst kan behalen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1