Toon posts:

LG 1780Q fabrieksinstellingen terugzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of het mogelijk is dat ik de fabrieksinstellingen van mijn monitor (LG1780Q) terug kan zetten.
Ik heb per ongeluk wat instellingen veranderd en nu klopt er nix meer van de kleuren. Dit komt omdat de bediening voor het menu erg lastig is gemaakt omdat je de knopjes niet kunt zien. (zitten aan de achterkant en zijn aanrakingsgevoelig, je stoot steeds de verkeerde aan) |:(
Of is er iemand die de waarden voor contrast en de kleurtemperatuur zou kunnen geven?
In de handleidingen kan ik er nix over vinden.

Iemand een idee? :/

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uit de manual:
Automatische beeldafstelling?
Deze functie biedt de gebruiker optimale beeldinstellingen. Als de gebruiker de monitor voor het eerst aansluit, stemt deze functie het beeld automatisch af op de optimale instellingen voor aparte ingangssignalen. Als u de monitor tijdens het gebruik wilt instellen of deze functie nogmaals handmatig wilt uitvoeren, druk dan op de knop 'AUTO/SET' op het voorpaneel van de monitor. U kunt ook de optie 'Factory reset' (fabrieksinstellingen) in het menu voor OSD-instellingen uitvoeren. Denk er echter aan dat deze optie alle menuopties opnieuw initialiseert, met uitzondering van 'Language' (taal).
Factory reset is te vinden onder setup in het OSD. Manual kun je hier vinden. In hoeverre kon je dat zelf niet terugvinden? :)

Ohja, misschien dat dit het wel is:
Als het schermbeeld niet verbetert, herstel dan de standaard fabrieksinstellingen.
Eventueel kunt u de functie voor witbalans opnieuw uitvoeren. Deze functie wordt alleen
geactiveerd als het ingangssignaal analoog is.
Afbeeldingslocatie: http://xs73.xs.to/pics/06126/lgding.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt helaas alleen met een analoog signaal. (beide opties) En ik heb hem aan een dvi aansluiting hangen.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je geen analoge (d-sub) kabel bij de hand dan? Als het niet kan via DVI, dan is het toch heel eenvoudig om even je analoge kabel aan te sluiten en hem even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Of ben ik nou zo kortzichtig :) Je gaat zoeken naar een mogelijkheid die niet bestaat terwijl er een goed alternatief is dat gegarandeerd werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gevonden, keek gewoon niet goed in het menu.

Dat is echt het enige minpunt aan deze monitor.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 18:36 ]