Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Parrot 3200 LS i.c.m. Samsung D600 werkt niet optimaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een Parrot in de auto ingebouwd, dat is allemaal prima gegaan. Hij maakt ook verbinding met mn telefoon, en ook het bellen en gebeld worden werkt. Echter het telefoonboek word niet overgezet, en bijvoorbeeld de laatst gedraaide nummers geeft die ook niet door. Met de Nokia 7210 van een vriend van me werkte dit wel gewoon allemaal, terwijl mij de Nokia minder geaveranceerd lijkt? Is er wellicht een instelling niet goed of iets dergelijks?
Tevens lijkt het zo dat de wijzigingen die je doorvoert in het menu niet opgeslagen worden, zoals bijvoorbeeld de taal. Als ik de auto uitzet en dan weer aan staat ie weer op engels!

Ik hoor het wel.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al wel de diverse instellingen van de telefoon/carkit doorgelopen? Je kunt heel eenvoudig bijvoorbeeld je contacten over zetten, dat gaat niet automatisch. Kijk hier hoe dat moet. Op deze pagina vind je de specifieke instellingen van het pairen en instellen van je d600 icm de parrot. Misschien het proberen waard? :)

Wat betreft het vergeten van de taal, krijgt de carkit wel stroom als het contact uitstaat?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips! Had er nog niet aan gedacht op die site te kijken. Ben ook niet zo gek tecnhisch, had die verzenden van contacten optie in mn telefoon nog niet gevonden |:(
Ff proberen nu :)
Als die niks opslaat is het probleem dus waarschijnlijk dat die geen stroom krijgt als de auto uitstaat? Ik heb gewoon de bijgeleverde stekkers aangesloten op de iso pluggen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat telefoonboek werkt nu, en die onthoud die ook. De taal nog niet(denk instellingen in het algemeen niet) maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het ontbreken van de constante 12v. Dacht dat die wel in de iso stekker zat. Komt dinsdag toch een nieuwe radio in, dan leg ik die gelijk even, neem aan dat het dan verholpen is. Iig bedankt!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toch apart trouwens dan, want na het uitzetten van het contact weet ie nog wel je telefoonboek? Ik weet niet precies hoe het zit met het aanleggen van kabels en constante stroom. Dus daar kan ik je niet bij helpen.. :)