Toon posts:

Frontpage server extensies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt van alles geprobeert en gezocht. Maar ik kom er niet uit.

Ik heb thuis een server met windows 2003 erop en daardraait nu ook mijn eigen website.
Nu heb ik de Frontpage serverextensies geinstaleerd maar waarschijnlijk niet goed geconfigureerd.

Als ik nl met frontpage wil publiceren dan krijg ik de melding. Dat mijn gastenboek niet gepubliceerd kan worden op een server zonder frontpage serverextensies.
Vreemd, die staan er naar mijn idee nl wel op.

Kan iemand mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen voor een goede installatie.
Mischien met screendumps.

Modbreak:email adres is nergens voor nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 25-03-2006 20:27 ]

Verwijderd

Ik geloof niet dat dit het juiste forum is voor jouw vraag, en lees de forum-FAQ eens goed door. Met een post zoals de jouwe kunnen we bar weinig :)

Je bent ook vrij onduidelijk; Het zou bijvoorbeeld enorm helpen als je de exacte foutmelding even gaf. Hoe heb je die extensies geïnstalleerd danwel geconfigureerd? Wat heb je allemaal geprobeerd dan? Weet je zeker dat de FP-extensies goed geïnstalleerd zijn? Al geprobeerd helemaal overnieuw te installeren?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 19:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Exacte melding:

De volgende pagina's op uw website bevatten dynamische frontpage-onderdelen.
Deze onderdlen werken niet, omdat op de server waarop u wilt publiceren de Frontpage-serverextensies of Sharepointservices niet zijn geinstalleerd.

Ik klik met de rechtermuisknop opm ijn virtueleserver. dan klik ik op Configureer serverextensies 2002
dan krijg ik de optie om de serverextensies toetevoegen aan de virtueleserver. Als ik dat gedaan heb start ik opnieuw op en dan zijn er diverse mappen bijgemaakt in de map waar de website draait.
Voor de rest kan ik dan geen configuratie scherm vinden maar het werkt dan dus nog niet.

wat ik allemaal geprobeert hebt is al een weeklang zoeken op internet naar een uitleg hoe je het moet instaleren.

en ja ik ben ook al een keer helemaal opnieuw begonnen zonder resultaat.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel Sharepoint geinstalleerd dan? Dit is toch wel erg simpel allemaal. Heb je zelf überhaupt wel gezocht?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik ga er vanuit dat als frontpage zegt dat ik serverextensies OF sharepointservices moet instaleren

Dat een van de twee genoeg is. Maar ik doe dus ergens iets fout, als het dan zo simpel is weet jij dan mischien een linkje waar het stap voor stap vermeld staat ik kan het dus nergens vinden.
Of kan jij het mij vertellen

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move SN > SA

Tijd voor een nieuwe sig..

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-01 20:59

bakkerl

Let there be light.

A _of_ B is niet geinstalleerd. Daarom kan die niet installeren.
Nu mag je zelf A en B invullen.

In dit geval moeten A en B dus geinstalleerd zijn.

(en waarschijnlijk heb je dan nog niet geprobeer om sharepoint services te installeren)

[ Voor 25% gewijzigd door bakkerl op 25-03-2006 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok er vanuit gaan dat ik ze allebei moet instaleren.

Die serverextensies zitten bij win2003 maar de sharepoint kan ik daar niet vinden.

Ik ga wel even zoeken op internet waar ik die vinden kan.Kan iemand mij wel vertellen of het nog belangrijk is om op de versie van sharepoint te letten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu sharepoint services gedownload en geinstaleerd.
Maar verder nog steeds geen veranderingen.

Is er iemand die mij opwegkan helpen.
Pagina: 1