Toon posts:

Crashed?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een aantal dagen geleden reboote ik mijn computer en toen ik inlogde op mijn account (Windows XP) kreeg ik plotseling the Classic Skin van Windows XP, terwijl ik van te voren de standaart Windows XP skin heb gehad.

Ik heb bij eigenschappen gekeken maar hierbij staat het standaart Windows XP thema niet meer.

Toen ik daarna muziek wou afspelen (aangezien ik dit niet als een groot probleem beschouwde) crashte mijn Winamp evenals mijn Windows Media Player. Ik keek bij mijn Geluiden en Audio Apparaten en daar stond dat hij geen Audioapparaat is gevonden. Naar aanleiding hiervan heb ik de drivers weer proberen te installeren maar naar 3 keer (vergeefs) te proberen heb ik het op gegeven.

Iets dat ik nog raarder vind is als ik het Apparaatbeheer van mijn PC open. Dat deze dan totaal -geen- apparaten weergeeft.

Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn?

Bij voorbaat dank.. :)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Kijk eens bij start -> uitvoeren -> services.msc -> OK.

En klein vogeltje zei me dat al je services uit staan (en gedisabled),
veel plezier dus met het aan zetten van alle benodigde zooi (begin met de
plug&play). Een aantal dingetjes zoals 'messenger' (niet te verwaaren met
msn of windows messenger) laat je natuurlijk uit.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal services zijn wel gestart. Maar zodra ik Plug & Play op handmatig of automatisch wilt instellen (deze is idd disabled) dan zegt hij dat de service niet beschikbaar is.

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:58
Je kan volgens mij beter de boel formateren. Je gaat er anders meer tijd mee verliezen door er naar te zoeken.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- een topictitel dient informatief te zijn. Dat is deze niet bepaald
- versies van programmata? drivers?
- dit is Overige Hardware. Ik kan niet een punt in je vraag verzinnen dat hier on-topic is :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.