hallo tweakers,
ik heb vandaag op de computerdiscount in ahoy een logitech z-530 gekocht (bleek achteraf een gerepareerde versie te zijn, maar gelukkig is er niets mee mis), deze aangesloten en via de realtek HD audio manager genoten van de 3d sound demo, prachtig geluid(ouders waren iets minder blij, vooral over het volume
) maar ik was er supergelukkig mee, totdat ik mp3's af ging spelen, wat blijkt dus: alleen de links-rechtsvoorste boxen doen het, en de subwoofer. de audiodriver zet dus niets om naar 5.1 geluid. zijn hier programma's voor die dat wel doen (standalone dvdspeler doet dat ook automatisch bij mp3's dus het kan wel)? of moet ik nu voortaan op de achtergrond een 5.1 film aanzetten als ik 5.1 muziek wil?
alvast heel veel dank,
marco
(modjes, willen jullie alsjeblieft de titel fixen, sorry dit is mijn eerste post, en het is niet helemaal goed gegaan)
ik heb vandaag op de computerdiscount in ahoy een logitech z-530 gekocht (bleek achteraf een gerepareerde versie te zijn, maar gelukkig is er niets mee mis), deze aangesloten en via de realtek HD audio manager genoten van de 3d sound demo, prachtig geluid(ouders waren iets minder blij, vooral over het volume
alvast heel veel dank,
marco
(modjes, willen jullie alsjeblieft de titel fixen, sorry dit is mijn eerste post, en het is niet helemaal goed gegaan)
[ Voor 9% gewijzigd door ChaosZ0ne op 25-03-2006 16:25 ]