I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
biept hij niet ? blijven fans draaien ?
alle fans draaien, ook die van de videoplank, geen biepjes, hij start gewoon op zoals normaal (lijkt zo).
De plank heeft ook geen doorgefikte puntjes...
De plank heeft ook geen doorgefikte puntjes...
Verwijderd
Probleem heb ik ook gehad. Waarschijnlijk moet je even een bios reset doen. Dus even bios batterijtje eruit wippen. En minimaal 3 minuten eruit laten. Ik doe altijd 10 weet ik zeker dat het goed is
.
Bij mij werkte het.
Veel suc6
Bij mij werkte het.
Veel suc6
ik zal het even proberen, op de handleiding van de nieuwe cpu fan staat ook dat er bios-en bij zijn die dan de pc uitschakelen..
ik probeer het ff
ik probeer het ff
ik heb er maar 1 op PCIx..
Dat is mijn probleem dus, iemand ervaring met dit probleem? zou het kunnen komen door de nieuwe cpu cooler?
Dat is mijn probleem dus, iemand ervaring met dit probleem? zou het kunnen komen door de nieuwe cpu cooler?
Verwijderd
Heb je het ook al geprobeerd met alleen voedingstekker in de pc en de vga/dvi kabel erin.....en voor de rest niets. En heb je je kaart er al een keer in en uitgehaald, vast wel maar zeg het maar even. Anders weet ik het ook niet. iig veel suc6 verder.Mopperman schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:42:
geen verschil...
Kijk iig alles nog ff heel goed na.......ik ben ook wel is dingen vergeten aan te sluiten!
punt is, ik heb mijn graka dus al een keer er uit gehaald en her-plaatst, alle fans draaien alles klinkt goed, geen beeld.. ik probeer altijd eerst te starten zonder andere app. maar tot nu toe geen verschil..
Piept hij wel 1 keer?
Als je je geheugen eruit haalt, piept hij dan vaker?
Heb je een PCI videokaart om ff mee te testen?
Actions speak louder than words
mijn pc heeft nooit gepiept.bolluserectus schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:54:
Piept hij wel 1 keer?
Maar de internespeaker werkt wel hoor
geheugen eruit halen? voor welke reden?
Enige wat ik tijdens het plaatsen van mn nieuwe koelertje is dus die koeler, meer niet...
ik zou eens kijken wat hij doet zonder geheugen.
Er is nog zat dat je zelf kunt doen...
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Ik snap ook niet waarom je dit topic in Videoplanken & Beeldkanonnen opent als je niet hebt vastgesteld dat het probleem aan je VGA ligt
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Ik snap ook niet waarom je dit topic in Videoplanken & Beeldkanonnen opent als je niet hebt vastgesteld dat het probleem aan je VGA ligt
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()