C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Ik kijk dat zo even na.Spockz schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:18:
[...]
Deze zin is niet echt logisch. Als je op volle kracht vooruitstomen is op volle kracht vooruitstomen en dat heb je niet in gradaties. Dus misschien nog even over nadenken?
Natuurlijk is dat vanzelfsprekend. Er staat daarom ook bij dat het buiten kijf staat. Het punt is alleen dat Smarthouse met een bedrag komt aanzetten zonder dat te funderen. Het is heel goed mogelijk dat ze een idee hebben van wat het Windows Vista-ontwikkelingsteam per maand kost, gekeken hebben naar de vertraging, en op basis daarvan een kostenplaat hebben ontwikkeld. Voor een product dat nog niet op de markt is, is het lastig inschatten hoeveel afzetverlies je hebt geleden, nietwaar? Het is dus vanzelfsprekend, maar het moet wel geëxpliciteerd worden om aan te geven dat de getallen waar Smarthouse mee strooit mogelijk niets meer zijn dan vanzelfsprekende conclusies.Spockz schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:18:en de volgende zin in 'Twijfels-over-waarheidsgehalte-herschrijving-Vista':
[...]
Dit is zo verschrikkelijk vanzelfsprekend. Dat team werkt ergens aan, daar worden ze voor betaald. Logisch is het dan om daaruit te concluderen dat het microsoft dan meer gaat kosten als microsoft die mensen langer moet laten werken en ze daarvoor moet betalen. Dus wat die zin daar doet weet ik niet. Medelijden wekken?
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Prima
Dan mag het wel duidelijker zijn dat dat de reden is dat die zin daar staat.quinone schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:29:
[...]
Natuurlijk is dat vanzelfsprekend. Er staat daarom ook bij dat het buiten kijf staat. Het punt is alleen dat Smarthouse met een bedrag komt aanzetten zonder dat te funderen. Het is heel goed mogelijk dat ze een idee hebben van wat het Windows Vista-ontwikkelingsteam per maand kost, gekeken hebben naar de vertraging, en op basis daarvan een kostenplaat hebben ontwikkeld. Voor een product dat nog niet op de markt is, is het lastig inschatten hoeveel afzetverlies je hebt geleden, nietwaar? Het is dus vanzelfsprekend, maar het moet wel geëxpliciteerd worden om aan te geven dat de getallen waar Smarthouse mee strooit mogelijk niets meer zijn dan vanzelfsprekende conclusies.
Vind je niet dat dat laatste stukje zin een béétje (erg) voor zichzelf spreken?Bij volledige belasting kan de notebook twee à drie uur vooruit stomen, terwijl bij minder arbeidsintensieve taken deze tijd toeneemt.
niet echt lekker meer.Bij volledige belasting kan de notebook twee à drie uur vooruit stomen. In vergelijking met de batterijduur van sommige Centrino-notebooks geen indrukwekkende prestatie, maar voor een dergelijke configuratie is het niet slecht.
Verder vind ik de hele tweede alinea niet lekker lopen, het lijkt wel een gewone opsomming van specs. Niets bijzonders aan.
* Spockz stopt ermee, hij is veel te kritisch.
[ Voor 19% gewijzigd door Spockz op 25-03-2006 16:42 ]
E-mail de auteur, zou ik zeggen. Ik ga niet over stilistiek.Spockz schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:39:
En dan loopt nu
[...]
niet echt lekker meer.
Verder vind ik de hele tweede alinea niet lekker lopen, het lijkt wel een gewone opsomming van specs. Niets bijzonders aan.
Wie weet is dat wel het beste ja
de komma achter uitstel moet weg.Er zijn vanuit de softwaregigant zelf ook ontevreden geluiden te horen: enkele medewerkers die zich in anonimiteit verenigd hebben op een weblog klagen steen en been over het uitstel, en geven vooral hun managers de schuld.
Mooi, weer wat geleerd!
In opsommingen: 'Zij schrijft artikelen, essays, romans, verhalen en columns.'
[ Voor 34% gewijzigd door Spockz op 25-03-2006 17:33 ]
[denk hier een slot op deze discussie]
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is gesloten.