MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| Volt: 470 level: 10 battery: 4.10V Range: 3.93 - 4.08V VCC: 455 VCC= 4.07V |
En volgens mij hoort dit niet in het 5g topic, want het werkt niet alléén op de 5g. Het werkt ook op mijn nano, en waarschijnlijk op elke iPod
edit: die color pattern is trouwens vet handig om dooie pixels op te sporen!
waar zie jij de temperatuur staan trouwens? Was een reactie op het bericht hierna, en die is..... verdwenen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 20:33 ]
Launching containers into space

leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 88% gewijzigd door FreakR op 26-03-2006 15:13 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 21:46 ]
JepVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:46:
Werkt dit ook bij de iPod Mini (1G)??
Wist niet dat het kon, erg grappig! Alleen lijkt hij af en toe vast te lopen....Leuk dat je ook kan checken hoe warm de harddisk van je IPod is en opnemen is ook erg leuk. Apple had best wel wat meer features kunnen integreren, het kan dus wel. Alleen gaat het natuurlijk wel ten koste van de gebruikersvriendelijkheid....
Offtopic: Hey Bas

Verwijderd
edit: (dan heb je nog wat aan het menu
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 08:14 ]
Verwijderd
bij mijn mini doe ik gewoon actie knop+reset, mssn dat je het een paar keer moet proberen, anders maar hopen dat je batterij op een gegeven moment leeg isAcolyte schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:09:
Leuk en aardig maarreh.. Hoe kom je er weer uit? Mijn iPod Nano lijkt nu zowaar vast te zijn gelopen in die mode en resetten reageert ie niet op
Verwijderd
een zo'n check duurt heel lang. (van je geheugen d8 ik). Ik dacht toen ook, dit klopt niet. Miss is ie wel vastgelopen, maar na een half uurtje ofzo was ie klaarAcolyte schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:09:
Leuk en aardig maarreh.. Hoe kom je er weer uit? Mijn iPod Nano lijkt nu zowaar vast te zijn gelopen in die mode en resetten reageert ie niet op
En btw, om uit het menu te komen kies ik gewoon onderaan in het menu "reset"
Ook als ik hem nu weer aan de pc hang gebeurt er niets. Dus ik kan ook geen 'harde reset' doen via de iPod updater zodat ik al mijn muziek ook kwijt ben. Hoe los ik dit nu op? Want wachten totdat de batterij leeg is kan een eeuwigheid duren: een LCD scherm zonder backlight vreet nog geen Watt per dag
Verwijderd
Handig! Hoef ik enable disk mode niet meer aangevinkt te hebben! Gewoon op disk mode resetten als je een keer disk mode wilt gebruikenLevo schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:06:
Je hebt ook de Disk Mode, bij het opstarten play+action knop ingedrukt houden. Niet schrikken, beeld wordt bij (in ieder geval de nano) opeens monochroom
Ik vraag me af waarom er dan geen optie op de iPod zelf zit om disk mode aan of uit te zetten. Ach misschien komt het nog wel eens met een updateVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:21:
[...]
Handig! Hoef ik enable disk mode niet meer aangevinkt te hebben! Gewoon op disk mode resetten als je een keer disk mode wilt gebruiken
edit: lol, what the hell? ik zie net dat m'n nano diskmode uit heeft staan, maar toch als drive verschijnt in windows?! superhandig
[ Voor 36% gewijzigd door Vyo op 29-03-2006 21:47 ]