Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
[ Voor 100% gewijzigd door _eLMo_ op 20-02-2018 19:01 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp
wel in pro> control panel>add new software>windows components>Management and monitoring tools>snmp
of bedoel je smTp
[ Voor 22% gewijzigd door Zwelgje op 25-03-2006 14:51 ]
A wise man's life is based around fuck you
[ Voor 97% gewijzigd door _eLMo_ op 20-02-2018 19:01 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
ik bedoel snmpZwelgje schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:49:
XP home editiondaar zit geen snmp in..
wel in pro> control panel>add new software>windows components>Management and monitoring tools>snmp
of bedoel je smTp
als ik dat doe wat jij nu verteld dan kan Windows de betreffende files niet vinden. Volgens de boodschap die ik krijg moeten die in SP2 zitten. Dat los gedownload maar daar zat het ook niet in, vandaar dit topic.
Wat het is, hoe het werkt en dergelijke weet ik al. Het snmp component van windows zelf (welke ik nodig heb voor een opdracht van school) staat echter niet op de site die hierboven wordt genoemd met heel groot GOOGLE erbij.
Omdat je de setup files van CD nodig hebt, of uit de i386 dir uit je OEM Preinstall.
Daar helpt geen SP tegenaan. Windows XP Pro CD erin dus.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
topic kan dus dicht
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
alles met .mibBackSlash32 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:53:
Tja, als jij niet zegt wat je precies mist...
De default MS .mib files staan gewoon op je installatieCD.
En zo niet kan je op genoeg bronnen extra .mibs vinden.
TS had dus gewoon moeten zeggen welke files (.mi_ of *.mib) mist.
als je daar gewoon om gevraagd had, had je ook gewoon antwoord gehad. Nu druipt de arrogantie er vanaf en het enige wat ik hier te horen heb gekregen is dat ik had moeten zoeken (wat ik aangaf gedaan te hebben) en dat het op de cd's stond (waarvan ik aangaf dat het dus niet het geval was)BackSlash32 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:07:
welke .mibs dan?
De default MS .mib files staan gewoon op je installatieCD.
En zo niet kan je op genoeg bronnen extra .mibs vinden.
TS had dus gewoon moeten zeggen welke files (.mi_ of *.mib) mist.
Tevens heb ik aangegeven waar het om ging (SNMP gedeelte voor windows xp) dus ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt.
Nee, dat zei je nergens.Paxlie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:52:
Tevens heb ik aangegeven waar het om ging (SNMP gedeelte voor windows xp) dus ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt.
Ik moet er ook niet om vragen, jij wil je probleem verholpen hebben, geef dan ook de relevante info.
Welk component? filename.Paxlie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:31:
Ik heb hier een standaard Windows installatie zonder problemen. Nu wil ik er snmp aan toevoegen echter dan loop ik tegen een aantal problemen aan. Zo heeft geen van mijn Windows cd's dat component.
Wederom, welke files werden er gevraagd? Op de cd's staan ze compressed als .mi_ .Vervolgens heb ik daarom SP2 los gedownload (mijn cd's hadden dat al in zich) echter daar zitten de bestanden ook niet in.
[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 25-03-2006 17:14 ]
Lees de titel eens van het topic?BackSlash32 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:13:
[...]
Nee, dat zei je nergens.
Ik moet er ook niet om vragen, jij wil je probleem verholpen hebben, geef dan ook de relevante info.
Alles van dat hele component, want hij vroeg om iedere file.Welk component? filename.
Wederom, welke files werden er gevraagd? Op de cd's staan ze compressed als .mi_ .