na het overzetten van een micro atx moederbord naar een ATX kast krijg ik niks meer op het beeld te zien.. Heb ook de ding over hangen en nogwat gelezen.. maar kwam niet egt verder... Ik heb een moederbord van ASROCk met een geintergreerde videokaart. Voeding is 350 watt. Omdat ik niet precies weet waar dit probleem zit zet ik het in dit subforum ipv in een vna de andere. De videokaart is de Geforce 6200. Heb al andere monitor uitgeprobeert, heb het ram geheugen erin en eruit gehaald , in een ander slot geprobeert... Maar ik kom echt helemaal niet verder.. Na een search op google werd k er nog niet wijzer uit.
piepjes tijdens opstarten (op 1 korte piep na..)
andere vga/videokaart al geprobeerd?
cmos al gereset? (wil nog wel is werken bij oude pc's?)
Zegt het beeldschem ook wat? no signal,.. to high resolution? etc?
andere vga/videokaart al geprobeerd?
cmos al gereset? (wil nog wel is werken bij oude pc's?)
Zegt het beeldschem ook wat? no signal,.. to high resolution? etc?
Begin eens met een zo kaal mogelijke start, werkt dat niet, zoek naar meldingen of knipperdingen of wat dan ook. Nog steeds niets? reset dan eens je bios.
Werkt dat ook niet, dan moet je toch maar eens onderdelen testen in n andre pc of juist andersom. Onderdelen die zeker zouden moeten werken in je pc zetten en testen. Oftewel, zoek het defect
Werkt dat ook niet, dan moet je toch maar eens onderdelen testen in n andre pc of juist andersom. Onderdelen die zeker zouden moeten werken in je pc zetten en testen. Oftewel, zoek het defect