Ik heb het volgende probleem: Ik heb hier een mobo (merkloos) met een pentium 3 800 mhz. Er zit een PCI videokaart op, maar op het moederbord zit ook een AGP Slot. Als ik de boel aanzet, hoor ik alleen piepjes van allemaal ongeveer 1 seconde en krijg ik geen beeld. Komt dat omdat er geen videokaart in het agp slot zit ofzo?
Er zijn tientallen redenen waarom jouw bord niet wil draaien. Dat je geen AGP videokaart in het slot hebt zitten is wellicht niet het probleem.
Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor een reeks tips en informatie. Denk ook aan andere onderdelen zoals de voeding, het geheugen, de processor e.d.
Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor een reeks tips en informatie. Denk ook aan andere onderdelen zoals de voeding, het geheugen, de processor e.d.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dat hoeft niet het geval te zijn
Het kan bijvoorbeeld ook aan het geheugen liggen. Echter dat is allemaal makkelijk zelf te uitvinden door in bijvoorbeeld het boekje van je moederbord te kijken, waar de piepjes voor staan. Verder is er ook nog de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, waarin je linkjes kunt vinden naar de BIOS piepcodes, check het moederbord-gedeelte.
Omdat dit topic helaas niet aan het PMG Beleid voldoet, gaat dit topic dicht. Je laat maar op geen enkele manier blijken wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is hier niet de bedoeling
Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT
Omdat dit topic helaas niet aan het PMG Beleid voldoet, gaat dit topic dicht. Je laat maar op geen enkele manier blijken wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is hier niet de bedoeling
Dit topic is gesloten.
![]()