Toon posts:

Compu. geeft geen beeld meer :S

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Sinds ik mijn hardware in een andere kast heb gezet werkt mijn computer niet meer :s hij gaat aan en het toetsenbord werkt, en de muis krijgt een signaal binnen. Et enige wat niet werkt is het beeld.. Ik krijg nieteens het begin scherm te zien.. Het beeld is en blijft gewoon zwart met allerlij spikkeltjes op het beeld. De monitor reageert er wel op als ik de computer reset. (heb ook al andere monitoren geprobeert maar die deden hetzelfde) Iemand enig idee wat dit zijn kan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:26 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Helaas lijk je er te snel doorheen geklikt te zijn, want deze post voldoet er niet bepaald aan:

- een topictitel dient informatief te zijn en zeker geen vreemde (niet op GoT gebruikte) smileys te bevatten
- GoT is geen helpdesk. Het is de bedoelin dat je zelf eerst op zoek gaat naar een oplossing voor je een topic opent. Uit je topicstart blijkt alleen dat je andere monitoren geprobeerd hebt, maar je hebt blijkbaar niets met de inhoud van de kast gedaan. Daar kan (zachtst gezegd...) ook eea aan liggen.
- waarschijnlijk staat dit topic op de verkeerde plek. Kasten horen weliswaar in Overige Hardware, maar de oorzaak van het niet starten van je systeem zit geheid in Processor, Moederbord, Geheugen of Videoplank. Daar zijn aparte subfora voor.
- ongeacht waar je een topic opent, wees volledig. In hardwaresubfora dien je in ieder geval volle specs te geven. Welke kast? Welke voeding? Welk moederbord? Welke videokaart? Allemaal relevante info, zonder welke we weinig voor je kunnen betekenen.

Ik zou je aanraden dus eerst eens zelf wat verder op zoek te gaan. GoT heeft een aantal nuttige dingen die je kunt gebruiken daarvoor. Kijk bijvoorbeeld eens hier:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.