MSI K8N NEO2 sluit USB-poorten niet af.

Pagina: 1
Acties:

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Als ik mijn pc uitzet dan gaan de lampjes op mijn usb-apparaten netjes uit. Maar de volgende ochtend branden de lampjes weer terwijl pc niet aan staat. Is dit normaal? Is dit een biosbug? Hebben meer mensen hier last van?

MSI K8N NEO2 met bios 1.8

Ik heb al verschillende biossen geflashed maar maakte niets uit.

Ps. Ik heb search al gebruikt maar kon daar dit probleem niet in vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Nilco op 25-03-2006 12:16 ]

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Dat hebben heel erg veel moederborden. Kijk eens of je Wake On USB uit kunt zetten in de BIOS. Soms helpt dat.

Lorem Ipsum Fujitsu

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
En USB Legacy support kan ook invloed erop hebben. Dat hielp bij ons, het gebeurde heel af en toe dat het aanbleef en dat was de oplossing.

• Nilco
In bios waren alle wake-on/power-on opties al gedisabled. Ik heb nu de usb-legacy support gedisabled. Morgenochtend maar kijken of de lampjes op de usb-apparaten uit zijn.

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
ja kan USB legacy support wel uitzetten maar dan een USB keyboard en Muis waarschijnlijk niet meer......

Lorem Ipsum Fujitsu

• Nilco
Werken beide nog gewoon.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik heb hetzelfde probleem... ik gebruik BIOS 1.B

MSI K8N Neo2 Platinum-54G

Mn PS/2 en USB poorten behouden stroom wanneer de pc uitstaat of in Standby S3 of slaapstand S4 staat... Iemand nog een oplossing hiervoor? USB Keyboard/Muis/Storage support staat uit... Legacy support optie staat er niet tussen...

Home Assistant Configuratie V&A

• Nilco
Nou vanochtend brandde gewoon alle ledjes weer. Maakt dus net uit wat ik waar in de bios instel. Ik laat het maar gaan. Zal wel geen kwaad kunnen.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Tja het blijft een vreemd probleem. Er was bij ons totaal geen touw aan vast te knopen wanneer hij het wel en wanneer hij het niet deed. Dus hij bleef niet altijd aan, maar soms wel. Zal er toch weer eens op gaan letten of ie het nog steeds doet (met legacy support uit, ik zit niet vaak achter die pc). Maar tis een typisch ATX probleem: er blijft een spanning over het moederbord staan.
Pagina: 1