Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC laten verzekeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers...

Ik weet niet of ik deze vraag in het goede forum stel maar goed...

Ik heb zelf een tijdje terug een mooie nieuwe config gekocht en mijn
kast en alles helemaal verbouwd.

Nu gaat deze kast vanaf het eind van deze maand mee naar verschillende LAN's,
en mijn vraag aan jullie is of dat het mogelijk is om je PC voor een weekend te
verzekeren op een of andere manier.

Weten jullie hier meer van?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

verzekeren voor een pc. gaat niet echt lukken.. outdoor lan's was ook niet mogelijk.. oplossingen voor tegen diefstal is evt een kensington lock.. maar ik heb inmiddels heel wat jaren lanparties meegemaakt en daar is geen pc gestolen.. (ok, ken wel iemand wiens pc is gejat, amazing Y was dat..)

gewoon zorgen als je je plek verlaat dat je buren af en toe beetje opletten dan kan er niks gebeuren..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 22:08

MF

Take a Seat

ReseTTim schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:21:
verzekeren voor een pc. gaat niet echt lukken.. outdoor lan's was ook niet mogelijk.. oplossingen voor tegen diefstal is evt een kensington lock.. maar ik heb inmiddels heel wat jaren lanparties meegemaakt en daar is geen pc gestolen.. (ok, ken wel iemand wiens pc is gejat, amazing Y was dat..)

gewoon zorgen als je je plek verlaat dat je buren af en toe beetje opletten dan kan er niks gebeuren..
Gaat perfect hoor. Heb mijn pc een keer voor een weekend laten verzekeren via de Rabobank. Koste in totaal iets van 7 euro.

Verwijderd

Valt dit niet gewoon onder je inboedel en dus ook onder je inboedelverzekering?
Misschien kun je proberen een reisverzekering af te sluiten als je hem meeneemt naar een lanparty :9

Verwijderd

Resultaten 1 - 10 van circa 13.100 voor pc-verzekering (0,49 seconden)

Al eens gezocht?? |:( Voor een paar tientjes verzeker je je PC een heel jaar.

Verwijderd

en dan nu de praktijk... (en ik denk dat als IEMAND dit gaat weten, ik het wel zal gaan zijn...)

je pc valt idd onder je inboedelverzekering, breekt men bij je thuis in, dan krijg je geld van verzekering (zelfde geldt bvb ook voor studenten die op kamers studeren) dat geldt echter NIET voor op een LANparty

je kan idd ook een aparte verzekering nemen, maar ook dan zijn er weer "kleine lettertjes"
mijn pc was verzekerd voor een waarde van om en bij de € 5000, maar naar dat geld heb ik kunnen fluiten omdat er geen sporen van inbraak waren op de lanparty in kwestie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:34 ]

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:10
vet genaait dat je pc is gestolen .. staan er geen beveiligers bij de deur ofzo? bij de lan,s waar ik ben geweest controleerde ze iedereen die erin en eruit wilde met een pc kastbij zich..

als er thuis wordt ingebroken. valt het idd onder je inboedel verzekering .. terhoops dat je een goede verzekering heb afgesloten! , anders krijg je nog lang niet alles terug....

[ Voor 33% gewijzigd door ikbengoofy op 25-03-2006 13:21 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Dit kan je inderdaad erg makkelijk bij een Bank doen.

Ik heb een studenten rekeing bij de Postbank en daar heb ik ook mijn PC verzekering is iets van 3 euro per maand.

Dus gewoon even navragen bij je bank.

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Allemaal leuk die via-de-bank-verzekeringen, maar lees verdomd goed de clausules er op na (of vraag het gewoon) of LAN-parties daar dus ook onder vallen (pc staat op moment van diefstal nml niet thuis...).
Ik kan mij voorstellen dat een verzekeringsmij. dan vrolijk zegt: "Tja, er is bij u thuis niet ingebroken. U heeft zelf de pc elders geplaatst waar u aan kon nemen dat de pc meer risico liep".
Just a thought ;)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dat heeft verrekte weinig te maken met casemodding. Ik zou dit topic naar Stuffis Generalis schoppen, maar daar kan de TS nog niet in. Ik zou zeggen: pak Google of loop es gewoon een verzekeringskantoor of bank binnen en vraag het :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.