Toon posts:

Geen signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik heb hem al ongeveer 3 jaar en zonder problemen. Tot deze week, als ik de computer aan doe, komt er op me beeldscherm te staan:

Geen signaal check pc / kabel signaal. Dus ik check het. haal de kabels er uit en doe ze er weer in. maar dat hielp niet. Ik draai me pc kast open en check me video kaart, zat een kleinbeetje los. maar had nog wel contact. stukje terug gedrukt. en op nieuw geprobeert. en hij deed het nog steeds niet.

Toen deed ik hem uit en aan en toen deed hij weer. dit is al de 4de x dat het gebeurde. ik heb geen id waar het aanlicht. iemand suggesties.

het is een vrij nieuwe videokaart: msi geforce fx 5600 xt :+

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Is je monitor wel goed? Heb je daar al een andere van geprobeerd?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nu wel =/ dus dat is het rare

Verwijderd

Nieuwe kabel?? Kan een breuk inzitten.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het kan ook nog door stof komen.
Ik had ook rare dingen met m'n videokaart zoals een hoop piepjes als ik de pc aandeed. En na een paar keer de kaart goed vast te drukken deed hij het opeens weer, en de volgende dag weer niet. Echt heel irritant. Later zag ik wat stof bij de agp poort zitten en heb dat weggehaald, en vervolgens nooit meer last gehad van het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:06:
Nieuwe kabel?? Kan een breuk inzitten.
de kabel zit vast

en ik probeer eerst de stof ding wel na me huiswerk
(8> 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:37 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het ooit in je opgekomen dat de melding "geen signaal" misschien niets met monitor of VGA te maken heeft, maar dat je PC misschien gewoon helemaal niet doorboot. Voortaan daar eerst naar kijken voor je overhaaste conclusies trekt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.