Toon posts:

voeding weer stuk in shuttle

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
vorig jaar had ik exact hetzelfde probleem en heb toen nog via de garantie een nieuwe voeding gekregen, die er vanochtend ook de brui aangaf.

ik heb een shuttle barebone die het prima heeft gedaan het afgelopen jaar, werd niet te heet en ik deed er ook niet al te veel gekke dingen op, maar vanochtend start ik 'm op en na twee minuten herstart ie automatisch, zonder waarschuwing, en blijft de voeding blazen en blazen, zonder windows op te starten. En dat terwijl ie koud twee minuten aanstond.

Vorig jaar had ik exact hetzelfde probleem, heb toen een nieuwe voeding gekregen, erin gezet en die heeft het dus prima gedaan. Ik snap dus niet echt wat er nu verkeerd gaat. Iemand een idee? Of heb ik gewoon weer pech?

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-02 13:15

Daywalk3r

Walks at night 2

Als het precies hetzelfde probleem is ga ik er vanuit dat je voeding kapot is en je "weer" het naadje bent.

Misschien belast je de voeding teveel? Wat me haast niet mogelijk lijkt.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
betere kwaliteit voeding kopen, heb deze problemen ook wel is gehad,.. power stekker eruit,.. en er weer in,.. (eventueel even wachten), daarna werkte het gewoon weer,..

mocht dit niet zo zijn is je voeding kapot en kan je eventueel nog is checkken op de zekering (onlogisch)

heb later andere voeding gekocht die wel goed was en heb gezien dat ik nu het probleem niet meer heb gehad ;)

hoe het komt weet ik niet maar betere kwaliteit werkt (bijna) altijd wel..
en als je toch een nieuwe moet hebben als de oude toch kapot mocht zijn ;)
of natuurlijk het gedonder zat bent ..

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
jhonniedj schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:51:
betere kwaliteit voeding kopen, heb deze problemen ook wel is gehad,.. power stekker eruit,.. en er weer in,.. (eventueel even wachten), daarna werkte het gewoon weer,..

mocht dit niet zo zijn is je voeding kapot en kan je eventueel nog is checkken op de zekering (onlogisch)

heb later andere voeding gekocht die wel goed was en heb gezien dat ik nu het probleem niet meer heb gehad ;)

hoe het komt weet ik niet maar betere kwaliteit werkt (bijna) altijd wel..
en als je toch een nieuwe moet hebben als de oude toch kapot mocht zijn ;)
of natuurlijk het gedonder zat bent ..
Het beroerde is alleen dat je in een Shuttle barebone niet zomaar iedere willekeurige voeding kan plaatsen...
TS zal dus een Shuttle voeding weer moeten kopen.

@ TS: De nieuwere SilentX voedingen van Shuttle schijnen erg degelijk te zijn.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

BredeP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:58:
[...]

Het beroerde is alleen dat je in een Shuttle barebone niet zomaar iedere willekeurige voeding kan plaatsen...
TS zal dus een Shuttle voeding weer moeten kopen.

@ TS: De nieuwere SilentX voedingen van Shuttle schijnen erg degelijk te zijn.
Kan ik beamen, ik heb een SN45Gv2 met Athlon XP 3000+, gig ram, 2 HDD's, DVDRW en 6600GT en m'n SilentX 250W trekt dit nu al 2 jaar probleemloos. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Zerosix21
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-01 12:47
in het bedrijf waar ik werk, hebben we ook veel problemen met de "shuttle"
opstart problemen, voeding problemen, en nog meer ongein...

Veral voeding probleem is erg aanwezig bij een serie, bijna elke shuttle uit die serie is een andere voeding in gekomen...

heb ook de prijs gezien van een nieuwe voeding bij onze leverancier, schrik je toch best wel van..wat je ervoor betaald voor zo'n kleine voeding, je kunt beter een kleine pc bouwen met een normale voeding dan een shuttle in de meeste gevallen...dan maar een groter pc waar wel normale onderdelen in kunnen!
Pagina: 1