Toon posts:

tele2 en router/modem? davolink

Pagina: 1
Acties:
  • 8.487 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb veel gezocht over het volgende.
Ik heb nu tele2 adsl plus,daar heb ik een davolink draadloos modem bij gekregen ik gebruik hem overigens niet draadloos.
Maar ik wil eigenlijk graag een andere router gebruiken dan die davolink want deze loopt vaak vast.
Is dit mogelijk?,op het onderstaande linkje ,heeft iemand voor mij wel die instellingen voor dat netwerk op een forum geplaatst.?

Ik heb hier nog nergens een duidelijk antwoord op gevonden.

http://www.tele2klachtgro...rums&file=viewtopic&t=160

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Ooit gedacht om helpdesk te bellen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar naar heel wat gezocht te hebben en eigen ervaring, kom je daar niet verder je krijgt als antwoord wij geven geen gegevens vrij.
en geen support op andere modems?
ja ja

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11-2025
Gezocht? Gezocht? Ga toch weg man! Kijk eens gewoon in de lijst van topics hier! Op het moment dat jij dit topic maakte stond het versatel/tele2 topic gewoon bovenaan. Er zijn trouwens nog meer topic over dit onderwerp die je gewoon via de search kan vinden.

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Dus afgezien wat hierboven gezegd wordt heb je zover ik begrijp de helpdesk nog helemaal NIET gebeld?
Hoe kan je dat dan weten? zeker gezien het feit dat Tele2 4 verschillende modems levert en dus die gegevens we degelijk heeft?
Besides die gegevens zijn idd ongetwijfeld te vinden in de meerdere Tele2/Versatel topics op got, zoek nog ff iets harder.

Verwijderd

Topicstarter
wat een ongelofelijke zeikerd ben jij zeg,ik heb wel 10 x gebeld lezen er staat duidelijk uit eigen ervaring.
En moderators of admins sluit dit topic maar.
Bah dat is mijn ervaring hier.
Dat versatel modem tricks topic, heb ik helemaal door gezocht ,maar ook daar geen antwoord op mijn vraag.
Een heleboel dingen die gezegd worden kloppen niet meer,zoals de manier om aan je wachtwoord te komen .daar kun je gewoon niet bij.
JASPER
Daar staat mijn antwoord niet bij,en er is ook niemand die die gegevens heeft om op het netwerk van tele2 te komen met een andere modem als de davolink.
En als je het antwoord niet weet plaats dan geen bericht, praatjes makers zitten er hier al genoeg.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 08:19 ]

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Iets normaler doen mag ook, en ook iets duidelijker zijn.
Als je er gelijk bij zet dat helpdesk die gegevens niet vrij geeft en dus ook geen andere modems ondersteunt dan begrijpen mensen je.
Admin wachtwoord is vaak gewijzigd voor de davolink modem, er zwerft echter ergens een enorme lijst met url's die je kan gebruiken.
Verder adviseer ik je toch om normaal te doen, tis zo lullig als je ineens een ban aan je broek krijgt oid.....Je hebt van ons hulp nodig, dan mag je ons toch op zijn minst een beetje normaal behandelen...

• j-a-s-p-e-r
Zal ik het je nog sterker vertellen, de laatste twee posts van meer dan een a4tje tekst gaan over dit onderwerp. En daar staat ook HEEL duidelijk uitlegd dat je er alleen een andere modem aan kan hangen op het moment dat je login naam en wachtwoord hebt. Heb je dat niet dan moet je er aan komen via versatel. Het antwoord weet ik dus zeker en ik ben nog steeds van mening dat je gewoon niet goed genoeg hebt gezocht, als je die topics namelijk goed hebt doorgelezen dan wist je het (tweeledige) antwoord al.

Dan nog over jouw reactie; op het moment dat je werkelijk hebt gevonden wat je had kunnen vinden begrijp je onze frustratie misschien wel een beetje. Daarnaast is het absoluut not done om andere users die hier uberhaupt nog de moeite nemen om wat te posten, uit te maken voor zeikerd.

Have a nice day, en succes met het doorlezen van BEIDE topics.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:40

BHQ

Lekker kinderachtig bezig TS? :{

Er staat letterlijk in dat topic hoe je je nieuwe modem moet instellen. RFC1483 (MpoA soms genoemd) met VPI/VCI 0/32 of 0/35.

Verwijderd

Topicstarter
laat ik het anders stellen geef mij maar de text waar uit blijkt dat je zo een andere modem er aan kan hangen (niet draadloos)? incl de juiste instellingen? en hoe ik aan mijn wachtwoord kom?
En je wachtwoord krijg je niet daar kom je ook niet bij ,dus kun je ook niet op het tele2 netwerk komen.

Ps mijn reactie komt niet uit de lucht vallen kijk even naar de reacties.

Waarom komt die text er niet???

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 17:45 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-02 03:21
Grappig topic dit.
Alsof iemand nu de lap text gaat kwoten om te bewijzen dat hij/zij niet fout zit...

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
zo moeilijk was het niet zeiden ze,en dat quoten is niet zo veel werk hoor,of knippen /plakken
En het stond in de forum,s zeiden ze?
En dan denk ik idd van laat maar zien als je er zo van overtuigd ben.
(nogmaals ik gebruik hem bedraad)dus niet draadloos.

Het probleem is dat mensen hier vaak zeggen zoeken ,zoeken ,zoeken en terecht maar ik claim dat gedaan te hebben,ik kan het antwoord niet vinden,en sommigen hier wel zeggen ze?nou kom maar met het antwoord.
I.P.V zoeken te roepen zonder zelf je eigen te controleren.ik bedoel zeg dan niks.

Dus heel simpel mijn davolink loopt vaak vast,daar hebben meer mensen last van.
Nu wil ik ipv de davolink een andere router/,modem gebruiken.?
Dus ook niet een andere router achter de davolink want daar schiet ik niks mee op.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 18:46 ]

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Ondanks het feit dat er meer mensen zijn die claimen gezocht te hebben, hierbij een zetje in de goede richting....
Je username en wachtwoord zijn hetzelfde als je email adres...(had je zelf ook kunnen bedenken toch?)
Wij hoeven je niks te geven, jij moet ons met iets meer respect behandelen, je hebt immers iets van ons nodig.
Ik heb versatel topics sinds mei vorig jaar gevolgd, wat jij wil weten is 100% zeker besproken en je maakt mij niet wijs dat je alle topics met alle reply's hebt gelezen want dan zou je zelf het antwoord hebben gevonden.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:40

BHQ

Bij erg veel providers is de login idd. je mailadres en je pass wat daarbij hoort. Ik zie geen reden waarom je geen ander modem zou kunnen aansluiten, hooguit moet je zorgen dat je nieuwe MAC-adres geaccepteeerd wordt.

En idd, als je zelf zo goed kan zoeken had je het -allang- gevonden. :X

• fordrwd4ever
  • Laatst online: 08:53

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Je inlognaam is dus NIET hetzelfde als je e-mail naam.

Het is <emailadres>@3p.versatel.nl
alleen je wachtwoord is een reeks van 12 letters/cijfers en die is dus anders als je e-mail wachtwoord

Verdere installingen:

PPPoE verbinding, 0/32 VCI/VPI.

Dus als je je gegevens kan krijgen via tele2(waaschijnlijk niet....) kan elk willekeurig modem aansluiten.

Ik werk al sinds september met een SpeedTouch 516, zonder enig probleem

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

Verwijderd

Topicstarter
ovhees schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:35:
Je inlognaam is dus NIET hetzelfde als je e-mail naam.

Het is <emailadres>@3p.versatel.nl
alleen je wachtwoord is een reeks van 12 letters/cijfers en die is dus anders als je e-mail wachtwoord

Verdere installingen:

PPPoE verbinding, 0/32 VCI/VPI.

Dus als je je gegevens kan krijgen via tele2(waaschijnlijk niet....) kan elk willekeurig modem aansluiten.

Ik werk al sinds september met een SpeedTouch 516, zonder enig probleem
precies, dit had ik ook al gehoord en die FRACIS en yasper die roepen zo maar wat want daar klopt weinig van,,je wachtwoord is zeker niet hetzelfde die is 12 cijferig,en versleuteld.
Dus ze roepen maar zo wat,oh ja dat komt omdat het antwoord al is gegeven in een topic?
Dit wat hier nu beschreven word door ovhees had ik idd gelezen in het forum.
En het wachtwoord geven ze niet af bij tele2 had ik al gebeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 18:06 ]

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Als Versatel installateur roep ik zeker niet zo maar wat, ik nam aan dat wachtwoord zelfde was voor modem aangezien deze ook voor de multimedia decoder gebruikt wordt, ik had ongelijk, sorry. Neemt niet weg dat je de rest van je vraag zoals settings enzo wel behandeld zijn in het forum en al helemaal niet dat de manier waarop jij mensen hier behandeld ronduit belachelijk is, zoals ik al eerder zei, jij hebt wat van ons nodig wij niet van jou...
Ow, en het is Francis.....

• j-a-s-p-e-r
Waarom open je dan een topic, als je het allemaal zo goed weet.

En je zou idd wel eens na mogen denken over de manier waarop je jouw berichten post. Misschien ben je wel een aardig persoon, maar op deze manier kom je over als een hele domme botte lul. :)

[ Voor 61% gewijzigd door j-a-s-p-e-r op 27-03-2006 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat moest je eens zeggen als je voor me stond ik denk dat je je 2x bedenkt voor dat je het uberhaupt ging denken

jullie weten het antwoord niet dus klets niet zo maar wat,en je moet eens kijken hoe jullie mensen benaderen, en dan heb ik het over de eerste postings van jullie.
stelletje flapdrollen.
De enige die normaal heeft gereageerd en ook nog in de goede richting is ovhees.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 20:51 ]

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:37:
dat moest je eens zeggen als je voor me stond ik denk dat je je 2x bedenkt voor dat je het uberhaupt ging denken
Is dat een dreigement jong?
Retard, enige wat je hiermee bereikt is een ban....

[ Voor 10% gewijzigd door Francis op 27-03-2006 21:17 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 08:01:
JASPER
Daar staat mijn antwoord niet bij,en er is ook niemand die die gegevens heeft om op het netwerk van tele2 te komen met een andere modem als de davolink.
En als je het antwoord niet weet plaats dan geen bericht, praatjes makers zitten er hier al genoeg.
En terecht het is hun netwerk en het is trouwens niet eens JOUW modem maar hun modem in je contract staat bruikleen dit is niet voor niks natuurlijk dat die gegevens niet vrij gegeven worden want hoe goed of slecht ook voorlopig zijn ze wle de enige die het live hebben draaien, en niet KPN/BBNed/Tiscali whoever.
Francis schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:07:
Als Versatel installateur roep ik zeker niet zo maar wat, ik nam aan dat wachtwoord zelfde was voor modem aangezien deze ook voor de multimedia decoder gebruikt wordt, ik had ongelijk, sorry. Neemt niet weg dat je de rest van je vraag zoals settings enzo wel behandeld zijn in het forum en al helemaal niet dat de manier waarop jij mensen hier behandeld ronduit belachelijk is, zoals ik al eerder zei, jij hebt wat van ons nodig wij niet van jou...
Ow, en het is Francis.....
De Wachtwoorden van de modem bestaan uit 3 verschillende.

user/user te vinden in je handleiding.
de tweede is een Superuser account en de derde is een account voor remote beheer ( beide zullen ongewtijfelt wissellen igg is er nog niemand achter gekomen wat deze zijn )
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:37:

jullie weten het antwoord niet dus klets niet zo maar wat,en je moet eens kijken hoe jullie mensen benaderen, en dan heb ik het over de eerste postings van jullie.
stelletje flapdrollen.
De enige die normaal heeft gereageerd en ook nog in de goede richting is ovhees.
Ten eerste als jij voor mij stond zou je uberhaupt wel anders piepen, ten 2de zijn we op GoT niet gedient van zo'n toon tegen elkaar, we zijn hier allemaal vredelievende mensen ( jaja verbeter de wereld blaatzooi begin bij jezelf )

bovendien of ik het antwoord nou wel of niet weet zal voor jouw immer altijd een vraag blijven,ik voel mij namelijk niet geroepen zo'n anti sociaal ( zie asociaal kort in de volksmond ) iemand als wat jij je hier doet voorkomen. Misschien ben je in real life een toffe peer maar ik denk dat je igg in dit topic je credits hebt vebruikt nu.

En ja ik werk bij Tele2-Versatel en niet als monteur maar als wat anders, en dat zal voor idereen een vraag blijven })

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 21:20
dicht

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 21:20
edtedkev mag zijn email checken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.