Webfomulier invullen

Pagina: 1
Acties:

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben bezig om voor mijn sportvereniging een website te bouwen. Een onderdeel van deze site is het plaatsen van user-pages en user-email adressen. Aangezien er nogal wat paginas en email adressen aangemaakt moeten worden zou het voor mij wel handig zijn om er een soort van script voor te hebben. Het gaat allemaal via de site van de vereniging waar ik weinig rechten toe heb.

Het enige wat ik heb is een box om een user aan te maken en een paar andere velden. Het ziet er ongeveer uit als de search van GOT zoals bovenaan de pagina waar dan namen of nummers ingevoerd kunnen worden, alleen dan random en oplopend. Ik dacht dan aan een soort van functie die browsers tegenwoordig ook ondersteunen, 'automatisch invullen'.

Hoe kan ik zo'n script in elkaar zetten en waar moet ik beginnen? Nomaals, ik kan niet bij de database komen (dat vertrouwen hebben ze niet).

[ Voor 9% gewijzigd door Tidaku op 25-03-2006 02:42 . Reden: extra info ]

Verwijderd

dus je wilt iets doen met data uit een database waar je geen toegang toe hebt ? 8)7

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom zouden ze geen extra db kunnen aanmaken met een gebruiker die alleen daar rechten heeft? Dan kun je nooit bij bestaande gegevens komen maar kun je wel je user-data via php in een db stoppen.

• Tidaku
  • Niet online
Ja, ik heb blijkbaar een hoop credits opgebouwd... kan er op dit moment weinig aan doen.

Ik hoef niets te doen met dat waar ik geen toegang tot heb, de data is er nog niet eens. Ik moet alleen voor een hoop mensen gegevens invullen wat mij een hoop tijd gaat kosten. En daar, heb ik (natuurlijk...) geen zin in.
Als iemand dus een simpele oplossing weet, alsjeblieft! Uiteraard ben ik druk op zoek, maar ben ik de richting een beetje kwijt...

Verwijderd

Probeer zelf handmatig met een HTTP request te doen wat je wilt dat er automatisch gaat gebeuren. Als dat kan, kun je het automatiseren. Formulieren bestaan niet in de HTTP context.

• Tidaku
  • Niet online
Mooie serie, 'lost' ;|O) http request? hoe doe ik dat? Beetje designen enzo kan ik, het moet allen niet te gedetailleerd worden ?:|

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Het is geen antwoord op je vraag, maar een alternatieve benadering kan geen kwaad :P

Als de info in een database gezet moet worden kan je toch een sql file aanmaken en aan de beheerder(s) vragen die te checken en zelf te uploaden

Kunnen ze iig constateren dat je er geen 'enge' DELETE * FROM tussen hebt gepropt ;)
Pagina: 1