Ik zit er al een tijdje over te denken om mij een nieuwe case te kopen. Nu heb ik lang gezocht en gevonden, de case op zich, je moet er een fan van zijn. Ofwel vind je hem enorm lelijk ofwel niet.
Goed maar daar gaat mijn vraag niet om. Ik zou dus graag mij de Lian Li 777 case kopen

Vermits Lian Li geen PSU's bij zijn cases levert was ik hier ook naar op zoek gegaan en vond ook hier weer eentje naar mijn goesting, de deze Hiper HPU-4K580 Type R Black 580W PSU ATX

Nu wat is het probleem... Op de website staat dit in dikke letters bij de PSU.
En ja hoor...

Ik denk dat je mij al hoort afkomen. Ik vraag me nu af of de kabels die bij deze PSU worden geleverd wel lang genoeg zijn. Nu ik heb wat op google zitten zoeken en vond deze foto's.
Foto 1 (lijken ze echt wel kort)
Foto 2 (hier lijken ze echt wel lang)
Dus, probleem is nu dat ik wat in de war ben. Want zouden ze nu te kort zijn of juist lang genoeg en eigenlijk ook nog een "bijkomende" vraag, kan deze PSU zonder enige problemen in deze kast gemonteerd worden ?
Alvast bedankt
Goed maar daar gaat mijn vraag niet om. Ik zou dus graag mij de Lian Li 777 case kopen

Vermits Lian Li geen PSU's bij zijn cases levert was ik hier ook naar op zoek gegaan en vond ook hier weer eentje naar mijn goesting, de deze Hiper HPU-4K580 Type R Black 580W PSU ATX

Nu wat is het probleem... Op de website staat dit in dikke letters bij de PSU.
.2. This PSU may not suitable for tower case that PSU bay is at bottom as P4 connector might be too short to reach the motherboard. Known incompatible tower: Antec P180.
En ja hoor...

Ik denk dat je mij al hoort afkomen. Ik vraag me nu af of de kabels die bij deze PSU worden geleverd wel lang genoeg zijn. Nu ik heb wat op google zitten zoeken en vond deze foto's.
Foto 1 (lijken ze echt wel kort)
Foto 2 (hier lijken ze echt wel lang)
Dus, probleem is nu dat ik wat in de war ben. Want zouden ze nu te kort zijn of juist lang genoeg en eigenlijk ook nog een "bijkomende" vraag, kan deze PSU zonder enige problemen in deze kast gemonteerd worden ?
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door imp4ct op 25-03-2006 00:25 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600