Toon posts:

Asus A7V troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag ik heb een A7V moederbord van de Mycom in eindhoven, deze is nu helaas zwaar naar de klote maar ik heb geen bonnetje meer :'(

wie kan me helpen ?

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Wat wil je dat we doen dan :?

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
niet veel info geef je wat is ermee gebeurd dan ????

Verwijderd

Ga naar Mycom en zeg dat je je bonnetje hebt verloren.
Als het goed is zit er een garantiesticker op die ze ze kunnenn herkennen, ik mag aannemen dat ze niet zo moelijk doen.
Als je met pin hebt betaald moet je afschrijving er ff bij pakken, dan kunnen ze je bon zo terugvinden.

Verwijderd

Geen bonnetje = eigen schuld (?) !!!!

Contact opnemen met MyCom en de hele boel uitleggen, weinig kans dat ze je geloven maar wie niet waagt, wie niet wint.

Anders: neem een PIN-pas, ga naar de MyCom, trek daar een nieuwe vandaan, lever de kapotte in met de mededeling dat het niet werkt. Resultaat: 2 werkende mamaplanken!
(MAARUH: dit mag natuurlijk niet he? ;))

Suc6!

Verwijderd

Een mogelijke oplossing voor geschetst probleem zou het inruilen bij een bevriende computerboer kunnen zijn! Deze heeft de mogelijkheid d.m.v. een willekeurige factuur het bord als rma bij z'n leverancier aan te bieden! :z

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:59

reiker

dan jij!

Op dinsdag 23 januari 2001 20:58 schreef oppertweaker het volgende:
Ga naar Mycom en zeg dat je je bonnetje hebt verloren.
Als het goed is zit er een garantiesticker op die ze ze kunnenn herkennen, ik mag aannemen dat ze niet zo moelijk doen.
Als je met pin hebt betaald moet je afschrijving er ff bij pakken, dan kunnen ze je bon zo terugvinden.
dit lijkt mij de beste optie. gewoon eerlijk zijn, de meeste mensen kunnen het van tien kilometer ruiken als je een moeilijk verhaal staat te liegen. best kans dat ze het met de pin-bon en de sticker nog goed vinden ook.

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ben ook al eerlijk geweest maar ze willen NIET helpen... ze zeiken constant over de bon... en die heb ik niet

dus als een van jullie een bon ervan heeft en in de buurt van asten/eindhoven woont zou ik die dan even kunnen lenen... krijg je hem terug als ik een nieuw bordje heb...

help!!!

Verwijderd

en door wie van de td ben je dan geholpen?
moet ik hem even groot gelijk geven >:)
en wat is er aan kapot dan ? :7

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

ander bonnetje helpt weinig denk ik
er staat ook een serienummer op.
En terecht! Moet je je boekhouding maar wat beter in orde hebben

Oh ja joh!!!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kennis had zoiets ook en toen (en nu) vroeg ik me af : kun je je niet gewoon wenden tot de fabrikant ofzo? Of moet je altijd bij de verkoper aankloppen?

PS: Kennis vond op het laatste moment bon nog

Verwijderd

Je kunt inderdaad het beste teruggaan, de meeste winkels weten aan de hand van het serienr. of het mobootje van hun afkomstig is. Bij Asusfacturen staat nl. altijd de serienummerreeks op de factuur die zij aan Asus/leverancier betalen. maw. Mycom kan er gewoon achter komen of het mobootje door hun geleverd is, als ze dat ook willen, maar mycom kennende doen ze dat wel. Gewoon vriendelijk tegen ze doen.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Waarom zit hier iedereen over een bordje te praten waarvan we nog eens niet weten of het echt kapot is :?
Denk toch niet dat ze bij assus de borden weg laten gaan zonder te testen. kortom:
1. of het bordje is bij MyCom al gebruikt en is toen kapot verkocht
2. Het bord is bij de koper kapot gegaan.

Correct me if í'm wrong.

Eeuwige n00b

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
Ze testen zeker niet alles bij Mycom, zelfs niks als ik het goed heb In de folder schrijven ze dat ze niks testen, daarom kunnen ze goedkoop leveren. Wel kan alles geruild worden....
Maar mijn ervaringen met hetzelfde mobo, dit was ook kapot al kwam dat alleen aan het licht wanneer de agp in 4x werd aangesproken. Na een week daar ter reparatie bleek dat ze er NIKS aan hadden gedaan, alleen de drivers in agp1x installeren. Na een potje "kwaad" worden kreeg ik een nieuwe mobo..

signature

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Misschien heb je iets aan een bankafschrift ervan?
Pagina: 1