Ik heb niet veel ervaring met WinAMP, en het zal wel een domme vraag zijn maar als ik in WinAMP een 'modern skin' probeer, maakt niet uit welke, dan krijg ik gewoon de standaard classic skin te zien. Moet ik iets speciaals doen? Ben ik iets vergeten te installeren? Ik snap er niks van en ik kan ook niks vinden op google of in de WinAMP help. Classic skins werken wel allemaal. Iemand een idee?
Welke versie winamp heb je geinstalleerd staan? En kijk, als je dat aan het bekijken bent, eens of je de modern skin support wel hebt (zit niet in de lichtere winamp-versies)
Druk daarvoor, in winamp een Ctrl-p, vervolgens zou je eigenlijk onmiddelijk aan de linkerzijde, ongeveer halverwege, moeten zien dat er het een en ander aan te passen is voor moderne skins.
Druk daarvoor, in winamp een Ctrl-p, vervolgens zou je eigenlijk onmiddelijk aan de linkerzijde, ongeveer halverwege, moeten zien dat er het een en ander aan te passen is voor moderne skins.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Ik heb Winamp 5.112, nu je het zegt zou het best eens kunnen zijn dat ik voor zo'n light versie ben gegaan.... Waarom zetten die @#$@$# dat niet in hun documentatie! Thanx, ik ga eens een grotere versie er overheen zetten...
Euh, voordat je kan downloaden krijg je toch in een schema te zien welke versies modern skins ondersteunen.