Toon posts:

TV OUT Geen video wel de rest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik hoop dat jullie mij met het volgende probleem kunnen helpen :'(

Ik heb sins vanmiddag nieuwe nvidia driver geinstalleerd werkt ook onder games maar nu wil ik tv kijken zoals gewoonlijk via de tv out .

Maar als ik nu tv ga kijken zie ik niks ik zie de film niet afspelen ( ik zie wel de kaders en taakbalk enzo) maar ik zie de film wel afspelend op de tft van mijn pc .

Ik heb dit wel werkend gehad , dus heb ik de zelfde driver terug gezet wat ik eerst gebruikte , zelfde probleem .

Hij staat gewoon op kloon op vollergorde Monitor+TV Dan zie ik de film alleen afspelend op de tft
nu als ik hem op TV+Monitor zet zie ik de film alleen afspelend op de tv dus niet op de tft , maar de resolutie van de monitor gaat terug naar 1024x768 wat te slecht is kan hem dan ook niet meer hoger zetten ( Normal 1280x1024 )

Het gaat om de Gainward 6600GT 128mb

Hoe krijg ik dot weer normaal het was een beetje moeilijk uit te leggen B)

Alvast bedankt

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 21:17
Even bij je videoplayer op zoek gaan naar de overlay settings, die even uitzetten, dat zal het moeten verhelpen.

Voor WMP is dit Extra > Opties > Tabblad prestaties > Knop Geavanceerd > 'Overlays gebruiken' uitvinken.

Deze opties zitten vrijwel in elke player, maar overal ergens anders :P Gewoon op zoek gaan naar overlay en een beetje rondklooien.

Werkt volgensmij niet voor DVD's en sommige bestandsformaten, voor het afspelen van DVD's maak ik mijn TV altijd (tijdelijk) het primaire beeldscherm.

Succes :)

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Volgens mij werkt de overlay ook maar op 1 van de 2 monitoren. Ik heb het nooit anders aan de praat gehad. Je kunt wel kiezen welke.

Sign here against sigs

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 21:17
Marlibica schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:21:
Volgens mij werkt de overlay ook maar op 1 van de 2 monitoren. Ik heb het nooit anders aan de praat gehad. Je kunt wel kiezen welke.
Kiezen voor welke monitor? Hoe doe je dat dan? :?

Ik schakel gewoon overlay uit in m'n player, en dan heb ik fatsoenlijk beeld op beide schermen...