Toon posts:

Sterfende processor...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

eerst dit ; na 2 jaar ben ik dan eindelijk geregistreerd hier en kan ik ook eindelijk me appeltje kwijt..

ik ben een blije bezitter van een AMD ATHLON 64 2800+ (1.8GHZ 512KB L2) deze is voorzien van de CLAWHAMMER core. nou heb ik deze proc ongeveer een jaar en hij heeft bijna het hele jaar stabiel gelopen op 2.4ghz.. maar nu de laatste tijd moet ik em steeds weer een stukje trugclocken omdat ie instabieler word.. nou ben ik dus bang dat ik em niet goed genoeg behandelt heb en dat ie begint te overlijden.. :|

verdere specs ;

asus k8v deluxe
2 gb ddr400 van corsair. 2x512 en 1x1024
sapphire radeon x850xt
2x maxtor 80gb
aopen 350watt voeding.

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 15:28
Leuk dat je dit mededeelt, maar wat hebben wij eraan te horen dat je processor stervende is?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Misschien dat jouw voeding na verloop van tijd zwakker is geworden door overbelasting o.i.d.
Check de voltages eens. Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor meer informatie over voedingen. Naast dat kan het zijn dat jouw processor simpelweg aan het slijten is al lijkt mij dat niet zo voor de hand liggend.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet echt een topic waard. Laat het boeltje @ default draaien en zie toe of hij stabiel blijft. Zie verder de post van Thandor :) Voor overklokproblemen kun je in de FAQ van Tweaking & Cooling Algemeen terecht.

Dit topic is gesloten.