HP Psc 2410 Photosmart streperige afdrukken

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27
Sinds een tijdje valt mij dat wanneer ik een full collor pagina afdruk dat ik op de helft van de pagina strepen zie (zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bridge4you/print.jpg

Bovenaan de afbeelding is de adruk goed, maar daar onder zie je strepen. Ik heb de koppen als eens laten reinigen en uitlijnen maar het helpt niet echt. Het lijkt wel of de koppen voor de helft slecht zijn zeg maar.
Zijn er mensen die weten wat dit probeel kan zijn en er misschien een oplossing voor weten?

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 24-03-2006 20:32 ]

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
Binnetie schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:28:
Sinds een tijdje valt mij dat wanneer ik een full collor pagina afdruk dat ik op de helft van de pagina strepen zie (zie onder)

[afbeelding]

Bovenaan de afbeelding is de adruk goed, maar daar onder zie je strepen. Ik heb de koppen als eens laten reinigen en uitlijnen maar het helpt niet echt. Het lijkt wel of de koppen voor de helft slecht zijn zeg maar.
Zijn er mensen die weten wat dit probeel kan zijn en er misschien een oplossing voor weten?

Alvast bedankt!
eeh,.. lijkt net of papier te nat is,.. te veel inkt...
al is gekeken of lagere resolutie of lagere kwaliteit daar verandering in brengt of ander papier helpt?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27
Nee het papier is niet te nat. Na opdrogen blijft het zo en het papier voelt ook niet nat aan.
Ik heb nog een stapel papier van Viking liggen, ik zal het daar eens mee proberen...

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 14:03

marapuru

db.

Is het een nieuwe printer? Eerste keer dat je de cartridges gebruikt?