hallo ik had net n topic waarin ik vroeg hoe je subs size kan aanpassen, om m daarna in te bakken in een avi file, iemand heeft die topic gesloten dus ben genoodzaakt n nieuwe te openen met de zelfde vraag + toegevoegd wat de laatste persoon zei in dat topic en dat luid,
je zal een tool moeten vinden waarmee je een avi kan maken met ondertiteling ingebakken; waarbij je zelf de weergave opties van deze ondertiteling kan instellen.
wie weet zon tool?
ik zelf gebruik PocketDivxEncoder om mn subs bij mn avi in te bakken,
heeft iemand verstand van dat programma en weet misschien of je daar de sub kan aan passen?
zo niet, weet iemand n ander goed werkend programma met dus als eis, dat ie subs size/color/font aan kan passe en de subs inbakt in n avi file,
bvd
je zal een tool moeten vinden waarmee je een avi kan maken met ondertiteling ingebakken; waarbij je zelf de weergave opties van deze ondertiteling kan instellen.
wie weet zon tool?
ik zelf gebruik PocketDivxEncoder om mn subs bij mn avi in te bakken,
heeft iemand verstand van dat programma en weet misschien of je daar de sub kan aan passen?
zo niet, weet iemand n ander goed werkend programma met dus als eis, dat ie subs size/color/font aan kan passe en de subs inbakt in n avi file,
bvd