vraag? over tv en internet in 1

Pagina: 1
Acties:

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1252926

me ouders willen dit gaan doen, maar zitten bij ons 2 computers op de internet lijn. ik kan helemaal niet vinden hoe snel de internet is. ook google niet. tenminste de combinatie. weet iemand hier meer van moet voorkomen dat me ouders dit nemen anders gaat onze 8 mb lijn van chello weg :( . waar ik als weinige nooit probblemen mee heb.

Verwijderd

remcio schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:17:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1252926

me ouders willen dit gaan doen, maar zitten bij ons 2 computers op de internet lijn. ik kan helemaal niet vinden hoe snel de internet is. ook google niet. tenminste de combinatie. weet iemand hier meer van moet voorkomen dat me ouders dit nemen anders gaat onze 8 mb lijn van chello weg :( . waar ik als weinige nooit probblemen mee heb.
Dit is in combinatie met ADSL Go van KPN = 1500kbps

Is inderdaad niet al te snel maar op zich nog een prima verbinding.

Tele2 Compleet TV heeft overigens ook TV, internet en bellen in een en dat in combinatie met een 20mbit abonnement, zonder KPN kosten, dat moet je wel aan je ouders kunnen verkopen ;)

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
ja maar van 8 mbit naar 1.5 is wel heel ver terug, staan wel 2 comp's op en ik wel nog wel goed wow kunnen spelen

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-02 20:45

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Het lijkt me, dat als je de rekening niet hoeft te betalen, je erg weinig in te brengen hebt. Misschien hebben je ouders wel meer dan een reden (behalve de kosten) om het internet account terug te schroeven. Vraag het ze eens.

En als je zelf nu echt een uber verbinding wil hebben, lijkt het me logisch dat je meebetaalt aan de extra kosten. Kortom: kom met argumenten waarom de oplossing die je ouders zien "niet echt" een oplossing is! en waarom ze dus een betere verbinding nodig hebben. Als je die argumenten niet hebt, zit er maar een ding op.

[ Voor 4% gewijzigd door Kluk-Kluk op 24-03-2006 20:43 ]