video-ts bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 4.640 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 22:46
Voor mijn opleiding (media en vormgeving) moeten we een film maken, Normaal gesproken doen we dat gewoon door Mini-dv bandjes en firewire, Maar door omstandigheden moet het nu van een MINI-DVD, De camara neemt nu dus op in Video-TS.

Nu zoek ik een programma die de film van Video-TS naar een bruikbaar bestand kan omzetten zonder kwaliteitsverlies. Hoe groot het bestand word maakt niet uit. Als het maar te bewerken is met studio 9 of Premiere Pro.

Alvast bedankt, Groeten Bastiaan

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je bedoelt zeker de .VOB bestanden? Die zou je direct in Premiere moeten kunnen importeren.

Anders een converter zoeken van VOB naar wat je wilt.

[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 24-03-2006 18:03 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

met hdtv2mpeg2 kan dit, zonder kwaliteits verlies,kijk op www.doom9.net

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Gewoon een DVD ripper kan dit

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Hij bedoelt waar filename.ts videobestanden niet een video-ts folder op een dvd ;)

Maar goed zoals ik al zei kan dat probleem loos met hdtv2mpeg2, laat je niet misleiden door de naam :)

TS staat voor transport stream

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

*.ts bestanden komen niet voor op een recorded DVD.

De verwerkbare bestanden eindigen op VOB.

ARME AOW’er

• glaerox
ik bedoel wel een video-ts map, sorry voor het misverstand, alvast bedankt, ga weer ff proberen:)

Verwijderd

glaerox schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:44:
ik bedoel wel een video-ts map, sorry voor het misverstand, alvast bedankt, ga weer ff proberen:)
ah ok dat was me dus niet duidelijk ;)

een hoop valt te vinden op www.doom9.net zeer interessante site en guides, en veel tools. :)

• glaerox
Jah, daar ben ik aan het rondzoeken, maar vind net niet het juiste.

vooral niet waar ik mijn .vob files kan omzetten naar een gewone mpeg2

Balen....

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Kijk eens naar ProjectX.
Hiermee kun je .ts bestanden demuxen, en volgens mij ook .vob bestanden. Dit laatste zou je even moeten proberen.
Als je ze verder nog verliesvrij wilt bewerken, kun je MPEG2VCR van Womble gebruiken. Dit is een niet-gratis programma om mpeg2-bestanden te editten, waarbij alleen de stukjes rond de snijpunten opnieuw worden gecodeerd, opdat je elders geen kwaliteitsverlies krijgt.
Pagina: 1