Normaal gesproken kan ik met hulp van GOT, download.com, tucows en Google wel vinden wat ik wil, maar in dit geval weet ik het echt niet meer en zo moeilijk kan het toch niet zijn!
Ik zoek een programma waarmee je simpel en realtime foto's in een slideshow met pan en zoom effect (Ken Burns effect) in Windows XP kan bekijken. Dus GEEN programma die dat alleen kan als er DVD's of VCD's van gebakken moet worden, met bovendien een hoop rendertime van dien. Natuurlijk heb ik op Google gezocht naar termen als "slideshow pan zoom -dvd" e.d.
Ik heb al geprobeerd:
- ProShow Gold (tot nu toe de beste, maar beperkte aanpasmogelijkheden)
- Imagematics
- Photoshop Elements 4
- ACDSee 7 en 8 (mijn vaste photoviewer, maar helaas zonder pan en zoom)
- Picasa2 (ik HOOP in een volgende release?!)
- Windows XP MCE 2005 (te duur en veel moeite voor alleen dit)
- nog echt veel meer
En geen is naar tevredenheid
Sommige proberen wat in realtime, maar dat is ongeacht processorkracht en videopower soms te brak voor woorden.
Eigenlijk zoek ik dus een soort iPhoto voor Windows. Kan iemand mij helpen?
Ik zoek een programma waarmee je simpel en realtime foto's in een slideshow met pan en zoom effect (Ken Burns effect) in Windows XP kan bekijken. Dus GEEN programma die dat alleen kan als er DVD's of VCD's van gebakken moet worden, met bovendien een hoop rendertime van dien. Natuurlijk heb ik op Google gezocht naar termen als "slideshow pan zoom -dvd" e.d.
Ik heb al geprobeerd:
- ProShow Gold (tot nu toe de beste, maar beperkte aanpasmogelijkheden)
- Imagematics
- Photoshop Elements 4
- ACDSee 7 en 8 (mijn vaste photoviewer, maar helaas zonder pan en zoom)
- Picasa2 (ik HOOP in een volgende release?!)
- Windows XP MCE 2005 (te duur en veel moeite voor alleen dit)
- nog echt veel meer
En geen is naar tevredenheid
Eigenlijk zoek ik dus een soort iPhoto voor Windows. Kan iemand mij helpen?