Toon posts:

Waar zal ik mijn blowholes es maken....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn kast koeler hebbe (een HQ08:P) Ik ga iig YS-Tech 120mm fans gebruiken (131CFM:9:9) Waar zal ik de blowholes maken? ik d8 aan 2 zijkant, 1 voorkant, 1 bovenin, de onderste dan aanzuigen en bovenste naar buiten blazen.
is dit een goed idee :?

Verwijderd

Ja:)

Verwijderd

nooit een slecht idee iig ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan, 393CFM aanzuig:9~:9 en 210CFM uitzuig:9!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
:z misschien is dat toch wat teveel :):):) misschien een beetje minder zal toch geen verschil maken (is btw ook wat duur)

Verwijderd

wordt zeker duur als je de geoor bescherming meetelt jah. Ga bij jezelf s na of het het waard is. met 2 van die dingen heb je opzich ook genoeg flow.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 23 januari 2001 20:37 schreef iefje het volgende:
Ik wil graag mijn kast koeler hebbe (een HQ08:P) Ik ga iig YS-Tech 120mm fans gebruiken (131CFM:9:9) Waar zal ik de blowholes maken? ik d8 aan 2 zijkant, 1 voorkant, 1 bovenin, de onderste dan aanzuigen en bovenste naar buiten blazen.
Wat dacht je van een 12cm fan in je eigen uitgang.... kan HEEEEERLIJK opluchten bij overbodige gassen..... >:)

Verwijderd

als je eens wat meer fans UIT laat blazen ivm overdruk!!
vooronder AANzuig, bovenin 3( of 4/5 voeding)
UIT blazen!!

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 20:37 schreef iefje het volgende:
Waar haal je die 131 CFM fans??

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Ik zou er nog ff over denken of je wel tegen zoveel herrie kunt. Die fans zijn natuurlijk wel toppie >:)

Where is it?

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Je kunt beter minder fans goed plaatsen dan veel op onlogische plaatsen!

;)
Pagina: 1