Hoi,
Ik moet een map beveiligen online, en daarvoor wil ik eigenlijk alle aanvragen voor bestanden en pagina's via een PHP script laten verlopen (nu niet gaan zeuren dat ik eigenlijk gewoon de dir moet voorzien van authenticatie, dit is de keus van de klant, niet de mijne
)
Nu heb ik om alles door het PHP script te laten lopen de volgende .htaccess gefabriceerd, maar werken doet ie niet, iemand die ziet waarom niet?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik moet een map beveiligen online, en daarvoor wil ik eigenlijk alle aanvragen voor bestanden en pagina's via een PHP script laten verlopen (nu niet gaan zeuren dat ik eigenlijk gewoon de dir moet voorzien van authenticatie, dit is de keus van de klant, niet de mijne
Nu heb ik om alles door het PHP script te laten lopen de volgende .htaccess gefabriceerd, maar werken doet ie niet, iemand die ziet waarom niet?
code:
Het probleem hier is dat ik ook gewoon niet kan zien wat er wel/niet gebeurt bij de verwerking van een .htaccess, anders kon ik nog wel wat troubleshooten door trial en error... nou ja, dan maar via deze weg 1
2
3
4
5
6
| RewriteEngine on RewriteBase / #Alleen rewriten als er geen 'secure' in de URL staat RewriteCond %{REQUEST-URI} !^/secure$ [NC] RewriteRule ^/test/(.*)$ /secure.php?file=$1 [R,NC] |
Alvast bedankt voor het meedenken.
If nothing is written below, I was the last to reply...