Oude maxtor's houden niet van snelle pci bus, nieuwe zijn ok, heb er een van 13gig, rammelt wel veel als ik naar de schijf schrijf of lees
ik heb een nieuwe diamondmax 40 hier en dus hoor ik bijna niet. hoor zeker niet of ie nou leest/schrijft of niet.
Zowel de 5400 als 7200 rpm schijfjes van Maxtor zijn behoorlijk stil.
Het zijn gewoon goede schijven.
Als ik jou was zou ik wel voor een 7200 rpm HD gaan.
Het zijn gewoon goede schijven.
Als ik jou was zou ik wel voor een 7200 rpm HD gaan.
Verwijderd
Ik heb zelf een 15gig 7200rpm maxtor schijfje, hij doet het perfect, is erg snel, en maakt HEEL VEEL herrie
Ik heb een IBM 13,5G 7200
Ik had een WDC 6,4 G,maar die is overleden helaas.
13,5 is nu dus te weinig
Zou het de moeite waard zijn om voor mn ibm en de aankomende maxtor een ata66 kontroller te kopen?
Ik had een WDC 6,4 G,maar die is overleden helaas.
13,5 is nu dus te weinig
Zou het de moeite waard zijn om voor mn ibm en de aankomende maxtor een ata66 kontroller te kopen?
Ik heb zelf een 5400rpm Maxtor (17Gb) en die VEEL meer herrie als m'n 7200rpm 20,4Gb Quantum...
En over die Ultra66 kaart: Als je op je mobo nog genoeg aansluitingen hebt die UDMA33 zijn is ie het waarschijnlijk niet waard...
En over die Ultra66 kaart: Als je op je mobo nog genoeg aansluitingen hebt die UDMA33 zijn is ie het waarschijnlijk niet waard...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Ik heb een Maxtor 15,3 7200 rpm
persoonljk vind ik hem NIET veel herrie maken, 'idle' is van een normaal niveau.
Het lezen en schrijven geluidsniveau blijft ook zeker binnen de perken, hangt er ook van af waar de kop zich bevindt
. Soms hoor je hem helemaal niet (afgezien van het gezoem)!
persoonljk vind ik hem NIET veel herrie maken, 'idle' is van een normaal niveau.
Het lezen en schrijven geluidsniveau blijft ook zeker binnen de perken, hangt er ook van af waar de kop zich bevindt
Ik heb een Maxtor 40+ 40.9 en ben zeer tevreden ermee. Ik heb de afgelopen tijd de kast open gehad en ik had alleen van de voeding redelijk wat last. (en een instabiele koelvin)
OK, ff mijn vorige post verduidelijken: De Maxtor maakt weinig herrie, maar de Quantum nog veel minder...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Ik vind het eigenlijk altijd wel prettig als ik mijn HD nog hoor, hoef ik tenminste niet op mijn kast te kijken of tie nog wat doet.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Mijn Maxtor 7200 rpm 10.2GB hoor je bijna niet. Mijn seagate 5400rpm 3.2 GB maakt wel een rot herrie. Minder erg als mijn 40 MB seagate. dat was net een boormachine.
Maar maxtor is OK. Mijne heb ruim een half jaar op 83 Mhz mobo gedraait zonder problemen. Toen kwam ik erachter dat door die 83 mhz mijn writer niet werkte. Toen maar teruggezet naar 66 mhz.
Maar maxtor is OK. Mijne heb ruim een half jaar op 83 Mhz mobo gedraait zonder problemen. Toen kwam ik erachter dat door die 83 mhz mijn writer niet werkte. Toen maar teruggezet naar 66 mhz.
Pagina: 1