Ik heb een Dell in spiron 6000 laptop, deze beschikt over een video-out uitgang. Ik heb van een andere videokaart (een radeon 9700 pro) nog een verloop stukje over (van composiet ---> plug die in de laptop past). Ik krijg de video out niet aan de gang (ik zie ook nergens een optie in de driver (Intel chipset). Kan dit uberhaupt wel? of moet ik een andere plug hebben
Ik had eigenlijk een vraag over de S-video optie,
Via mn laptop kan ik met s-video out mijn beeld overzetten naar TV... nu vroeg ik me af of het ook mogelijk was andersom?
Mijn tv ondersteund s-video,
Ik heb ook de UPC Mediabox, kan ik tv-beeld naar mijn laptop overzenden?
Via mn laptop kan ik met s-video out mijn beeld overzetten naar TV... nu vroeg ik me af of het ook mogelijk was andersom?
Mijn tv ondersteund s-video,
Ik heb ook de UPC Mediabox, kan ik tv-beeld naar mijn laptop overzenden?
vanpeltje
Da's wel een totaal andere vraag vanpeltje. Niet echt van toepassing op de TS.
Maar je vraag is snel te beantwoorden. Je kunt niet via de TV-out van je laptop een signaal op je laptop binnenkrijgen. Dan zul je toch echt een TV-kaartje/capture kaart nodig hebben. De s-video connector op je TV is, denk ik, ook alleen maar bedoeld voor inkomende signalen.
@vanpeltje:
Ik heb een wat oudere inspiron. En bij mij werkt het prima. Ik geloof wel dat in het bios de TV-out poort ingeschakeld moet zijn. Verder dien je erop te letten dat je de verbinding tussen je laptop en je TV maakt voordat je de laptop inschakelt. Bij het opstarten detecteert-ie namelijk of je een extra scherm hebt (in dit geval een tv). Indertijd heb ik daar ook een poosje mee moeten stoeien, maar ik kwam er toen uit met de support (knowledge base) op de site van dell.
Maar je vraag is snel te beantwoorden. Je kunt niet via de TV-out van je laptop een signaal op je laptop binnenkrijgen. Dan zul je toch echt een TV-kaartje/capture kaart nodig hebben. De s-video connector op je TV is, denk ik, ook alleen maar bedoeld voor inkomende signalen.
@vanpeltje:
Ik heb een wat oudere inspiron. En bij mij werkt het prima. Ik geloof wel dat in het bios de TV-out poort ingeschakeld moet zijn. Verder dien je erop te letten dat je de verbinding tussen je laptop en je TV maakt voordat je de laptop inschakelt. Bij het opstarten detecteert-ie namelijk of je een extra scherm hebt (in dit geval een tv). Indertijd heb ik daar ook een poosje mee moeten stoeien, maar ik kwam er toen uit met de support (knowledge base) op de site van dell.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Een TV-Out maakt geen TV-In. Om beeld te ontvangen heb je een TV-Ingang nodig en je hebt enkel een Uitgang. Dat gaat dus niet werken.
Erg simpele vraag die je met een beetje zoekwerk makkelijk zelf had kunnen beantwoorden, of gewoon door het te proberen
Erg simpele vraag die je met een beetje zoekwerk makkelijk zelf had kunnen beantwoorden, of gewoon door het te proberen
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()