Toon posts:

[barebone] Welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Sinds de zomer van 2005 heb ik een Shuttle SK83G, maar ik heb er nogal wat problemen mee. Zo is de FAN (geen standaard ding) voor de 5e keer kapot gegaan en terug gestuurd naar de fabriek, maar wat blijkt; type SK83G wordt niet meer gemaakt. Dus zoek ik ander model barebone, AMD 64 bit (socket 939), en nu dus ééntje die langer meegaat.

De Shuttle SN95G5V3 (€277) of de Shuttle SN25P (€357) leken me wel wat, heeft iemand ervaring met één van die barebones of misschien goede ervaringen met andere barebones?

thx,

Verwijderd

Veel ervaringen over Shuttle XPC's staan op Sudhian Forums. Laat je niet bang maken door de reacties daar; het technisch niveau is daar beduidend lager dan hier op GoT. Veel problemen hebben te maken met slechte SATA kabels, 8mm fans die herrie maken of er mee stoppen en problemen met Maxtor DiamondMax10 schijven. De nieuwste nVidia drivers en BIOS updates installeren plus de koeling in de gaten houden met XPCTools voorkomt veel problemen.

Afbeeldingslocatie: http://eu.shuttle.com/nl/PortalData/1/Resources//16_support/xpctools_en_01.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 14:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik zit er dus ook aan te denken om maar een 'gewone' midi-tower te nemen met een goed sli-moederbord. Iemand daar suggesties voor ?

Verwijderd

Zou je niet beter even kunnen wachten op de SN27P2 met P2 chassis? De Socket AM2 chips zouden ook wat koeler moet kunnen draaien.

Verwijderd

Ik heb goeie ervaringen met de asus T2 deluxe barebone.
Dit is zowat tussen een kleine barebone en een midi tower.