WLAN software / optimaliseren

Pagina: 1
Acties:

• MagnetiO
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Hey gasten,

Ik hoorde laatst iemand praten over een software programma waarmee je veel meer access points kan vinden als windows je laat zien.

Dit zou het dan mogelijk moeten maken om op meerdere plekken af te kunnen tappen met je flaptop.

(aangezien 25 % van alle AP's niet beveiligd zijn)

Heeft iemand enig idee waarmee dit mogelijk is of leuke trucjes / tools waarmee dit soort dingen te verwezelijken zijn?

Google heeft mij weinig tot geen uitkomst geboden

Mocht iemand iets leuks weten / kunnen adviseren zou ik dat ook kunnen gebruiken voor carputer!

Alvast bedankt! 8)

Greetz

Mag

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 21:06
Je kan kijken naar Winc. Maar ik zou uitkijken als ik jou was, er zijn boetes uitgedeelt voor het gebruiken van iemand anders' wlan.

Copy.com

Verwijderd

boetes?? voor het gebruiken van iemand anders WLAN...als je nou onbewust gebruik maakt van iemand anders WLAN...maar ja anyway...zoek naar netstumbler...

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:15:
boetes?? voor het gebruiken van iemand anders WLAN...als je nou onbewust gebruik maakt van iemand anders WLAN...maar ja anyway...zoek naar netstumbler...
je moet wel heel veel klikken om er 'onbewust' gebruik van te maken ;)

maar ff ontopic... IK zou kijken welke bedrijven er landelijke internet acces aanbieden...

In Leiden heb je bijvoorbeeld het Wireless Leiden intiatief en zo hebben KPN en XS4ALL hun eigen initiatief...

zoals eerder gezegd is (naar mijn weten) het 'zonder toestemming gebruik maken van iemand zijn wlan' strafrechtelijk vervolgbaar (volgens mij: privacy schending, computercriminaliteit e.d.) dus ik raad je aan voor een alternatief te kiezen...

* Mysteryman Momelt iets over voordeuren die openstaan en waar je dan alsnog niet naar binnen mag vanwege inbraak e.d.

[ Voor 15% gewijzigd door Mysteryman op 24-03-2006 13:38 ]

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• MagnetiO
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Ja dat is wel waar inderdaad

iig bedankt voor de alternatieven

:)

Greetz

Verwijderd

ja er zijn ook de nodige topics over...het is ook strafbaar om van iemand anders zijn WLAN ongevraagd gebruik te maken. Maar hoe willen ze daar gericht boetes voor uitdelen, vooral als je veel hopt tussen verschillende wlan's werk/school/thuis/vliegveld dan heb je een instellingsfoutje zo gemaakt (vooral omdat de interface, klik, klik en gaan is) en denkt via je eigen WLAN te internetten, maar al die tijd ben jij onbewust via je buurmans WLAN aan het internetten? Zaak is dus ook om je WLAN goed af te timmeren en een ieder die hem heeft open staan daarop te wijzen, wel zo netjes.
Pagina: 1