Hallo allemaal,
Ik probeer nu al m'n gerotzooide html om te zetten naar CSS en dat lukt tot zover goed op 1 ding na, het hoveren over een tabel werkt niet. De standaard opmaak werkt wel dus die is goed maar de zodra ik met m'n muis over een table row ga verkleurt deze helaas niet. Ik roep hem op via
De code:
Ik heb ook al geprobeerd in elke <td> een klasse bij te voegen maar dit mocht ook niet baten.
Ook op google goed gezocht, maar geeft ook geen goede antwoorden op wat ik probeer. Ik zou er het liefst namelijk geen javascript in willen gebruiken. Ik heb gelezen dat dit mogelijk is op diverse sites, alleen werkt het niet in zowel FF als IE.
Iemand hier een oplossing voor?
Ik probeer nu al m'n gerotzooide html om te zetten naar CSS en dat lukt tot zover goed op 1 ding na, het hoveren over een tabel werkt niet. De standaard opmaak werkt wel dus die is goed maar de zodra ik met m'n muis over een table row ga verkleurt deze helaas niet. Ik roep hem op via
code:
1
| <tr class="overzicht"> |
De code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| /* De standaard waarden van de gegevens in de overzicht tabel */
.overzicht
{
background-color: #FFFFFF;
font-family: verdana;
font-size: 10pt;
text-align: left;
color: #800000;
}
/* Dit gebeurt er als er met de muis over de tabel wordt bewogen */
.overzicht:hover
{
background-color: #FFF2EC;
font-family: verdana;
font-size: 10pt;
text-align: left;
color: #800000;
} |
Ik heb ook al geprobeerd in elke <td> een klasse bij te voegen maar dit mocht ook niet baten.
Ook op google goed gezocht, maar geeft ook geen goede antwoorden op wat ik probeer. Ik zou er het liefst namelijk geen javascript in willen gebruiken. Ik heb gelezen dat dit mogelijk is op diverse sites, alleen werkt het niet in zowel FF als IE.
Iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 12:16 ]