Ik heb een DataGrid control met daarin een HyperLinkField om een e-mail adres weer te geven. De velden haalt ie uiteraard uit een datasource:
Het lijkt dus wel alsof er in een format string geen dubbelepunt mag staan... Ook "\:", "\\:" en "::" geven alledrie geen href-attribuut. Escapen zie ik dus ook niet zitten.
Maar dat lijkt me toch wel heeel sterk, dat er geen dubbelepunt in mag
ASP.NET:
Pretty straight-forward lijkt me, maar in de resulterende HTML komt er geen href-attribuut in de <a> terug:1
2
3
4
5
6
7
8
| <asp:HyperLinkField DataNavigateUrlFields="contactEmail" DataNavigateUrlFormatString="mailto:{0}" DataTextField="contactEmail" HeaderText="E-mail" SortExpression="contactEmail" DataTextFormatString="{0}" /> |
HTML:
Volgens mij ligt het aan DataNavigateUrlFormatString, want als ik die verander in "{0}", dan werkt het wel (maar dan kloppen de hrefs natuurlijk niet). Sterker nog, als ik er "mailto{0}" (zonder dubbelepunt dus) van maak, werkt het ook, maar ook dat zijn niet de juiste hrefs.1
| <a>mail@example.com</a> |
Het lijkt dus wel alsof er in een format string geen dubbelepunt mag staan... Ook "\:", "\\:" en "::" geven alledrie geen href-attribuut. Escapen zie ik dus ook niet zitten.
Maar dat lijkt me toch wel heeel sterk, dat er geen dubbelepunt in mag
[ Voor 19% gewijzigd door _Thanatos_ op 24-03-2006 12:05 ]
日本!🎌