Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

S700i die vastloop, locks-up, freezes

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• zkhmcknol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-04 11:49
Telefoon is al 18 maanden in het bezit waarvan ik er al 9 rondloop met een gebarsten scherm. Geen spelletjes spelen en af en toe wat moeite met dingen kunnen lezen maar goed. Sindskort gebruik ik de telefoon in Nieuw Zeeland en ben recentelijk een lokale SIM kaart gaan gebruiken. Hier begon de pret. De telefoon liep na 20-30 seconden helemaal vast en kon hem alleen uitzetten door de accu ervan af te koppelen. Elke keer weer, met oude Nederlandse Orange simkaart ook!!!!

Ik heb de volgende oplossing ervoor bedacht.

In mij gesprekslijsten waren op vreemde wijze oproepen gekomen die niet door mij of door de oude SIM-kaart eigenaar waren gemaakt. Vreemd genoeg stond er geen datum en tijd bij deze oproepen. Bij beide sim-kaarten kwamen deze vreemde oproepen naar voren en waren volgens mij de oorzaak van het vastlopen van de telefoon. Dit omdat ik na het wissen van de gesprekslijsten de telefoon weer kon gebruiken met beide SIM kaarten. Dit wissen kon net in de 10-15 seconden voordat de telefoon vastliep.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit kan ook wel terecht in het centrale topic:

Het Grote SonyEricsson S700 topic - Deel 2

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.