Toon posts:

RSS Inbouwen op je website

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zit met een vraag, ik wil graag de RSS overnemen van f1racing.net/nl om zo het laatste Formule 1 nieuws toe te voegen aan mijn website. Nu heb ik een aantal websites bezorgd die vertellen wat RSS nou precies is. Maar ik kan nergens vinden hoe je dit nou in moet bouwen op je eigen website.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze RSS van F1Racing.net op mijn website kan bouwen ?

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Je zou zelf wat kunnen bouwen (bijvoorbeeld dmv PHP met het RSS-bestand als input) of laat dat een derde partij doen en neem de door hun verstrekte code op in je webpagina.

[Edit]
Als je 't zelf wilt doen met PHP kijk naar lastrss.

[ Voor 20% gewijzigd door PaulZ op 24-03-2006 11:20 ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Wat heb je zelf al ondernomen ?
Welke zoektermen heb je door google heengehaald om er zelf achter te komen ?
Waar loop je vast ?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Hallo Wesuzuki, wat heb je zelf al geprobeerd en wat lukte er niet. Er zijn 100'en manieren om die RSS feed in je site te verwerken en er is ook heel veel over te vinden. We verwachten dat als je een topic start je er ook moeite voor gedaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb om het te proberen een script gebruikt die is geschreven om het foknieuws te laten zien.
Dat was dit scriptje : http://forum.fok.nl/topic/522214/7/1

Ik heb dat scriptje overgenomen en bewaard als test.php en test.html
Deze geupload op mn server, maar als ik naar deze 2 bestanden ga krijg ik een leeg scherm.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Dan kan je beter in dat topic om support vragen ;) GoT levert vziw geen support op scripts van derden ...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Of je ontwikkelt zelf een script of je als je een bestaand script gebruikt vraag je de maker. Wij gaan je niet helpen om dit werkend te krijgen als je zelf niet aan kunt geven waar je denkt dat het fout gaat ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.